Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
prosím o řešení dané situace. Uvedené seznamovací agentuře jsem 9.11.2017 zaplatila a přistoupila na měsíční členství v 149 Kč s pokračováním členství na 3 měsíc= 447Kč ! . od 15.11.(dále pak 11.11.,12.11.) mi od české spořitelny přicházelo upozornění o zamítnutí transakce z důvodu nízkého limitu, ač jsem jinou platbu kromě zmiňovaného členského poplatku nezadávala. 6.12.2017 mi přišla platební upomínka na zaplacení 2247Kč s navýšením o manipulační poplatek 298Kč. Ihned jsem vypověděla smlouvu, která byla opakovaně zamítnuta a 13.12.opět výzva na pohledávku na 2545 Kč. s vyhrožováním povolání externí vymahačské služby.
Prosím o radu, jak dále pokračovat. Mám informace, že si od lidí, kteří neměli limit internetového bankovnictví peníze sami neoprávněně převedli.
Prosím o řešení této situace.
přikládám email komunikaci:
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2017-11-09-164153025-AS-DN (citujte, prosím)
6.12.2017
Vážený pane ,
ke dni 9.11.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.academic-singles.cz uhrazené ke dni 9.10.2017 s použitím emailové adresy r.janalikova@seznam.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 3-měsíční VIP členství
IP-adresa: 195.113.70.110
Forma úhrady: CreditCard VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 9.11.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
07/12/2017 08:41 -
Dobrý den,
tímto Vás žádám o odstoupení od smlouvy, která nabyla platnosti viz.níže 9.11.2017 a vyřazení osobních údajů z databáze společnosti a dále Vás žádám o storno dlužného poplatku.
Z vaší strany jsem nebyla informována o tom, že mi končí měsíční členství. 3 týdny před ukončením členství jste se neoprávněně domáhaly vymoct z mého peněžního účtu částku 2 247,-Kč.Měsíční členství bylo uhrazeno v částce 149,- Kč, součet 3 měsíčního členství je tudíž 447,- Kč tudíž dluh je neadekvátní.Je to nekorektní jednání za službu, která nedosahuje kvalitní seznamovací agentury. 80% profilů je zde podvodných.
Z těchto důvodů Vás žádám o odstoupení od smlouvy a storno dlužné částky.
Pokud mi nebude vyhověno budu muset přistoupit na mimosoudní řešení sporů na úrovni Evropského spotřebitelského centra.
Předem děkuji za vyhovění mé žádosti.
r.janalikova@seznam.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Součástí procesu úhrady VIP členství bylo také upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené VIP období (ku příkladu 3, 6 nebo 12 měsíců) v specifikované ceně, se splatností předem.
Informace v souvislosti s prodloužením a právem na Výpověď jsou opětovně zdůrazněny v rámci Všeobecných obchodních podmínek, s kterými jste souhlasila. Vstoupili jste s námi do závazného obchodního vztahu. (viz prosím také Screenshot registrační stránky, který je součástí přílohy tohoto emailu).
Děkujeme Vám.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek be2
Dobrý den,
z důvodu nevyhovění mojí žádosti o odstoupení od smlouvy, vymazíní osobních údajů a storno poplatku jsem nucena poslat stížnost na Evropské spotřebitelské centrum. Přistoupila jsem na 3 měsíční členství a zaplatit po dobu 3 měsíců , měsíční členský poplatek 149 Kč . Nečekala jsem, že po 1 měsíci budete vymáhat nesmyslný poplatek 2540 Kč s výhružkou předání vymahačské službě. Navíc je vaše seznamovací agentura podvodná, 80% profilů je smyšlených.
Vážený pane ,
dne 6.12.2017 byla na Vaši adresu zaslaná upomínka k platbě za níže uvedené členství.
ke dni 9.11.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.academic-singles.cz uhrazené ke dni 9.10.2017 s použitím emailové adresy r.janalikova@seznam.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
rodukt: 3-měsíční VIP členství
IP-adresa: 195.113.70.110
Forma úhrady: CreditCard VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 9.11.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
odstoupení od smlouvy, vymazání osobních údajů, storno poplatku,
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 65O7CB77
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
oddělení pohledávek mě kontaktovalo 13.12. se sdělením :
NALÉHAVÉ – Poslední platební upomínka
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
S tímto poplatkem nesouhlasím a žádám Vás o zrušení toho neoprávněného poplatku, vyhrožování vymahačskou službou a vymazání osobních údajů.
děkuji
ID: 65O7CB77
Dobrý den, paní Janalíková.
Viz prosím informace, související s realizací prodloužení Vašeho Prémiového členství, zaslané ze strany Oddělení pohledávek Academic singles ke dnům 08/12/2017 a 11/12/2017,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Již dva týdny řešíme a nikam jsme se nepohnuli. Budu se opakovat, zaplatila jsem si členství na 1 měsíc s tím že členství bude prodlouženo celkem na 3 měsíce. Po necelým měsíci si Be2 neoprávněně vyžádala přes mojí banku 2247 Kč. avšak z důvodu nízkého limitu nebyla transakce uskutečněna. a dva týdny mi vyhrožují vymahačemi. Nevím, kde vzali částku 2247 Kč , která se den o de dne zvyšuje. Celý je to podvod a naletělo již hodně klientů. Máme podat hromadnou stížnost? Na této seznamce je 80 % smyšlených inzerentů. Díky uveřejnění mě oslovuje spousty postižených s radou o pomoc, kterým si firma sama odvedla peníze z jejich účtu. Jak se dostali přes zabezpečovací systém? Prosíme Vás o pomoc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: 65O7CB77
Přejeme Vám dobrý den, paní Janalíková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 09/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobry den,
Souhlasila jsem jako i ostatní zákazníci vaši seznamovací agentury s 3 měsíčním členstvím, tudíž 3x149 Kč= 447 Kč. Které jsem ochotna uhradit! Tužší si zaplatit to, co bylo jasně čitelně daně!Protože se s Vámi nelze domluvit, předávám stížnost na Evropské spotřebitelské centrum.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.