Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 7.11.2017 jsem se zaregistroval na stránky be2. Nejspíše jsem souhlasil se zvýhodněným poplatkem 149,- Kč na "zkušební členství" na 1 měsíc. Bohužel jsem přehlédl ve všeobecných podmínkách, že musím napsat dopis a poslat poštou výpověď do Lucemburska, jinak mi členství prodlužují automaticky o další 3 měsíce za poplatek 2 247,- Kč což ještě zadruhé ani neplatí, protože na účtu je napsáno Premium členství, 1 měsíc. Platba se mi strhla dnes 11.12.2017. Do dnes sem se nesetkal s tím, že by mi kdokoliv mohl z mého účtu strhnout platbu bez mého příkazu bez jakéhokoliv dotazu kde vše mám v bance zablokované, aby se mě to na jakoukoliv částku dotazovalo. peníze se mi tedy ztrhly bez souhlasu pro účet, bez faktury na kterou se odkazují na emailu či čehokoliv. Nemám zadán trvalý příkaz, nemám souhlas s inkasem vážně nevím co s tím. Prosím tedy o pomoc. Účet jsem se navíc několikrát snažil zrušit, avšak marně, tak jsem čekal, až měsíční členství doběží a účet se mi zruší sám.
Požadované řešení
Prosím o vrácení částky 2.247,- Kč zpět na můj osobní účet a dále ať se už nestane, že mi tato společnost opět odečte ve svůj prospěch peníze z mého účtu..
VIP služba automaticky prodloužená pro stránku Be2
Prosím o vrácení částky 2.247,- Kč a zrušení účtu.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Při registraci je vyžadováno, aby zákazník uvedl číslo své platební karty. Seznamka si potom může peníze z účtu zákazníka strhávat v rámci prolongovaného členství, dokud není smlouva zákazníkem řádně ukončena.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,
děkujeme Vám.
Vážení,
můj profil byl zaregistrován na e-mailovou adresu alois.smerda@seznam.cz.
Děkuji.
ID: AODFPB27
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 07/11/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Vážení,
Vaše vyjádření ponechávám bez reakce a dnes jsem Vám odeslal na Váš e-mail zakaznickyservis@be2.cz písemnou výpověď.
Věřím, že tato záležitost bude tímto uzavřena.
Na základě žádosti přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl doplnit své vyjádření.
Ze mé strany byla odeslána e-mailem výpověď. E-mailem mi přišlo písemné potvrzení výpovědi. Co mě ale zaráží, tak peníze mi vráceny nebyly.
S tímto postupen nesouhlasím a nadále požaduji vrácení peněz na můj účet!
Na společnost Be2 se stížnosti jen hromadí! Nemyslím si, že je nutné zde opakovat argumenty dalších poškozených! Žádám o okamžité vrácení částky, kterou si společnost Be2 strhla z mého účtu.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.