Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20049Nekalá manipulace s lidmi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2017, před 7 lety

Jarek Beilner

Znění stížnosti

Tak i já jsem byl zvědavý a kdybych před tím, než jsem tam vše naklikal našel Vaše stránky, určitě bych tak neučinil. Moje blbost.
Taky jsem v domění že platím 399kč dal pokyn a ejhle bylo z toho 996kč. Hned mi to bylo jasné a tak jsem napsal mailem( do 2.dnů) odstoupení od smlouvy.


******

26. 11. 15:37 CET

Dobrý den, zaplatil jsem na stránce 24.11.2017 https://www.hrisneprostedi.
com/ VIP účet.

Využívám práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů ze https://www.
hrisneprostedi.com/ .
pod uživatelským jménem ******, a tím i zrušením VIP účtu. Požadují také dle práva navrácení celé finanční částky.

Reagovali:

Katka Support (Support)

28. 11. 14:46 CET
Ahoj ******,

děkujeme Ti za tvou zprávu,

Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali. Tím tvé členství vyprší dne 22.02.2018.

Obdrželi jsme tvou žádost o odstoupení. S politováním Ti však oznamujeme, že tvůj požadavek na odstoupení od smlouvy nemůžeme kladně vyřídit, neboť je v rozporu s našimi smluvními podmínkami.

Jak je tedy uvedeno v našich smluvních podmínkách:

Zákazník odesláním objednávky jím vybraného digitálního obsahu uděluje provozovateli internetové stránky svůj výslovný souhlas s dodáním digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zákazník bere na vědomí, že po využívání jím objednaného digitálního obsahu prostřednictvím internetového obchodu zákazníkovi zaniká právo odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu.

Pokud souhlasíte, stačí kliknout na „Ano, přeji si okamžitě odemknout všechny VIP výhody“.

S pozdravem

Katka

Má reakce:

Zrušil jsem účet na www.hrisneprostredi.com a nechal si zablokovat kartu. Asi peníze zpět nedostanu, ale určitě dále nechci figurovat na jejich stránkách. VIP účet by měl být zrušen k 22.2 2018. Měl bych raději podat ještě mailem další výpověd smlouvy čtrnáct dní před uplynutím smluvy? Raději jsem si všechny maily uchoval.


Požadované řešení

Zrušení,neprodloužení a žádná obnova tohotu VIP účtu. Řádné ukončení smluvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2018 12:07, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 21:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.