Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#2005Dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 7 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2014, před 11 lety

Lubomír Jeřábek

Znění stížnosti

U společnosti ELECTROWORLD s r.o. byl objednán ve výprodeji dne 26. 12. 2013 prostřednictvím e-shopu notebook - Packard Bell EasyNote TE69HW-29558G75Dnsk v ceně 7999,- Kč. Doručeno však bylo zboží dne 30. 12. 2013 bez DVD mechaniky, aniž by mě o této změně někdo informoval. Přitom zařízení bylo v době objednání prokazatelně obsaženo v parametrech i v popisu na internetových stránkách a tedy součástí jeho vybavení. O uvedený notebook jsem se zajímal na www.electroworld.cz už před výprodejem a ještě 25. 12. 2013 DVD mechaniku skutečně obsahoval. Výše uvedený typ notebooku byl také společností ELECTROWORLD prezentován ve výprodejovém letáku od 26. 12. 2013, kdy došlo ke snížení jeho ceny z 10499,- Kč na 7999,- Kč. Dle mého názoru se tedy nemůže jednat o uvedenou slevu, když byla z notebooku odstraněna DVD mechanika v ceně cca 600,- Kč.
Měl jsem tedy za to, že zboží bylo dodáno v rozporu s kupní smlouvou. O změně nabídky jsem nebyl informován a ani jsem o ní nevěděl. Ihned jsem proto telefonicky kontaktoval zákaznickou linku a žádal o kompenzaci. Následně mi poslali na e-mail vyjádření, že „nic nebude, neboť nabídka je už tak výhodná“. Napsal jsem tedy 30. 12. 2013 „výzvu k odstranění rozporu s kupní smlouvou“ a znovu požadoval kompenzaci ve výši 600,-Kč odeslat na můj účet. Můj způsob řešení byl úměrný vzhledem k povaze vady. Avšak toto řešení bylo ihned odmítnuto s tím, že můžu zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. To jsem zase odmítl já. Nepotřebuji platit ještě nějaké náhrady za to, že byl notebook už používaný.
Po 14-ti denním dohadování jsem dostal nakonec vyjádření společnosti ELECTROWORLD, že na notebooku není závada, ani reklamace. Že při prodeji jen došlo k uvedení špatné informace o konfiguraci. Jako projev dobré vůle mi údajně dají slevovou poukázku v hodnotě 600,- Kč pro nákup v kamenných prodejnách. Jinak mám prý právo jen na odstoupení od kupní smlouvy a zboží doručit do jejich prodejny. Jen pro upřesnění uvádím, že nejbližší kamenná prodejna je vzdálená cca 60 km a ELECTROWORLD žádnou odpovídající externí mechaniku k notebooku ani v nabídce nemá. Při možném vynaložení dalších podstatných finančních prostředků je myslím logické, že jsem na nabídku zatím nepřistoupil.


Produkt

PBENTE69H2955 Packard Bell EasyNote TE69HW-29558G75Dnsk NX.C2EES.005 - notebook


Požadované řešení

Přiměřenou slevu z kupní ceny ve výši 600,- Kč odeslat na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2014 09:25, před 11 lety

V případě, že je dodáno zboží, které je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující nárok, aby jej dal prodejce do souladu s kupní smlouvou, a to buď opravou nebo výměnou - dle požadavku kupujícího, pokud by takový postup nebyl možný, může kupující žádat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit.
Při prodeji prostřednictvím komunikace na dálku - internet, telefon - má nárok na odstoupení ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží. To ovšem nevylučuje možnost uplatnit rozpor s kupní smlouvou, pokud dodané zboží není kompletní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 14:54, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 17:34, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.9.2015 17:34, před 9 lety


Lubomír Jeřábek

Hodnocení:

Komentář: Společnost Electro World nemá zájem cokoliv řešit ve prospěch spotřebitele. Vzhledem k tomu, že nově došlo k zařazení externí DVD mechaniky do jejich nabídky, přijal jsem poukázku k jejímu zakoupení. Pokud se v této zemi neposílí postavení spotřebitelů, nikdy se situace nezmění. Děkuji