Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20051Nedostatek plyšáků - špatná a klamná akce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2017, před 7 lety

Eliška Myslivečková

Znění stížnosti

Stejně jako několik lidí přede mnou, i já si stěžuji na nedávno předčasně ukončenou akci, která, pokud se nevyřeší, mě donutí přestat u vás nakupovat. Není v silách normálního člověka (co nepobírá nadprůměrný plat) sesbírat tolik bodů na všechny plyšáky hned v prvních týdnech, kdy byla jediná šance plyšáky dostat.. Potom už možnost nebyla. Dnes jsem prošla všech 6 obchodů v ČB a všude ta samá odpověď - není a už nebude. Vážně? Taková společnost nemá dopředu odhad o průměrném zájmu lidí? A proto udělá akci která skončí ani ne v polovině avizované doby? To je pěkně trapné a spousta lidí jako já je na tom bohužel stejně, nemá za co body dát, když už je konečně pracně nasbírala.. Takže doufám že se akce prodlouží a plyšáci doplní, jinak máte o zákazníka míň (a nejspíš nejen mě ale i ostatních zklamaných lidí).


Produkt

Plyšáci z akce Láska nebeská - nebeští hrdinové


Požadované řešení

Prodloužení akce - dodání nových plyšáků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 09:42, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 10:21, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.