Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Stejně jako několik lidí přede mnou, i já si stěžuji na nedávno předčasně ukončenou akci, která, pokud se nevyřeší, mě donutí přestat u vás nakupovat. Není v silách normálního člověka (co nepobírá nadprůměrný plat) sesbírat tolik bodů na všechny plyšáky hned v prvních týdnech, kdy byla jediná šance plyšáky dostat.. Potom už možnost nebyla. Dnes jsem prošla všech 6 obchodů v ČB a všude ta samá odpověď - není a už nebude. Vážně? Taková společnost nemá dopředu odhad o průměrném zájmu lidí? A proto udělá akci která skončí ani ne v polovině avizované doby? To je pěkně trapné a spousta lidí jako já je na tom bohužel stejně, nemá za co body dát, když už je konečně pracně nasbírala.. Takže doufám že se akce prodlouží a plyšáci doplní, jinak máte o zákazníka míň (a nejspíš nejen mě ale i ostatních zklamaných lidí).
Plyšáci z akce Láska nebeská - nebeští hrdinové
Prodloužení akce - dodání nových plyšáků.
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.