Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.10 jsem si u vás objednal akční GoProkameru,konkrétně tuto:
http://saigo.cz/cz/gopro-4k-ultra-hd-dv-kamera-wifi-vodotesne-30-m-aplikace-pro-android-a-ios
číslo objednávky:2017001088
Tuto kameru jsem se ale rozhodl vráti,tudíž jsem ji poslal zpět a o pár dní později (konkrétně 2.11) jsem vám odeslal dopis ve kterém sem vás o tom informoval a přiložil číslo účtu.Párkrátmi od vás přišel email ve kterém jste mě žádali o znovu zadání čísla účtu a banky.Do dnešního dne jsem peníze nedostal a pokud byl balíček nějakým zoůsobem poškozený tak jsem o tom taktéž nebyl informován.Několikrát jsem již vám psal a žádal nápravu ale marně.Doufám že se to vyřeší.
Navrácení částky za kameru na účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.