Společnost


ZÁJEZDOVÉ CENTRUM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20058Nevrácení slíbené částky za zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2017, před 7 lety

Radim Kahánek

Znění stížnosti

Dobrý den,
od této společnosti jsem si koupil 3 vouchery v hodnotě 2370,- bez dalších doplatků, které nás následně vyšly na dalších asi 1200,- korun.
Jednalo se o vouchery na výlet do Rakouska, Salzburg a Schladming 25.11.2017 s návratem druhý den ráno. S ohledem na bydliště v Ostravě jsme vybírali právě tuto cestovku, jako jediná měla napsanou Ostravu za příplatek 200,- na osobu. Nakonec jsme platili 200,- za odjezd z Pardubic, další peníze jsme zaplatili z důvodu cesty vlakem do Pardubic(tuším taky 200,-).
Ale dostávám se k hlavnímu problému a tím, že přijel jiný autobus, než měl a nefungovalo v něm topení, cesta cca 6 hodin tam a 6 hodin zpět. V autobuse nás jelo dohromady 22+řidiči a občas i delegátka(jezdila spíše v druhém, plně obsazeném autobusu). Tato delegátka volala s touto společnosti, která všem cestujícím v tomto autobuse za vzniklé komplikace měla vrátit 50% z ceny zájezdu. Vzhledem k venkovním teplotám a tomu, že v autobuse sedíte 6 hodin zabalený v zimním oblečení má přítelkyně prochladla brala antibiotika a trpěla bolestmi zad. Na email, který jsem napsal 30.11.2017 mi dosud nebylo zodpovězeno, dnešní telefonát bezúspěšný s tím, že volané číslo není dostupné. Obracím se na Vás z tohoto důvodu.


Požadované řešení

Jako reakci na tuto reklamaci požaduji slíbenou částku ze zájezdu, tato je 50%. Tuto variantu jsem zvažoval jen jako poslední možnost, jednání cestovní kanceláře se mi zdá nepochopitelné. Děkuji, R. Kahánek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 19:16, před 7 lety

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 10:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.