Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#2006Neuznaná reklamace vysavače

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2014, před 11 lety

Miloslava Marková

Znění stížnosti

Dne 1.2.2013 jsem v prodejně OKAY v Liberci, Sousedská 605 zakoupila vysavač Electrolux Maximus YXM7030.
Asi po 3/4 roce začal být vysavač velmi hlučný a při výměně hubice se ulomil zobáček(to nepovažuji za podstatné) Protože byl inzerován jako nejtišší vysavač na trhu, odvezla jsem ho na reklamaci (viz. reklamační list ze dne 5.11.2013). Reklamace nebyla uznána, dle servisního technika z toho důvodu, že jsme včas nevyměnili sáček a nevyčistili hepa filtr. S takto nevyřízenou reklamací jsem nesouhlasila, neboť se nikdy nestalo, že bych vysávala s rozsvícenou červenou kontrolkou, která má signalizovat potřebu výměny.
Na dotaz v prodejně, jak mám postupovat, když nesouhlasím s nevyřízením reklamace mi bylo řečeno, že mám přivést vysavač na prodejnu. To jsem udělala dne 10.12.2013. Reklamace byla opět zamítnuta a to z důvodu: "mechanického poškození, možnost hr.reklamace".
Jsem přesvědčena o tom, že reklamace měla být uznána, neboť jsem vysavač mechanicky nepoškodila (předchozí vysavač Zelemer jsem používala bez závad více ja 10 let). Pokud se plasty zkroutily z důvodu přehřátí, tak v první řadě nefungovala signalizační kontrolka a v druhé řadě pojistka proti přehřátí. Nebo je snad možné, že pokud by někdo včas nevyměnil pytlík nebo filtr, vysavač by se horkem zkroutil a vznítil??
Nevím, co znamená "možnost hr.reklamace", vadí mi, že vzniklá závada nebyla blíže specifikována, nedozvěděla jsem se, kolik by oprava případně stála.


Produkt

Electrulux Maximus YXM7030.


Požadované řešení

Požaduji bezplatnou opravu vysavače, nebo jeho výměnu za jiný, případně vrácení peněz.
Pozn.Spotřebič byl prodán bez česky psaného návodu na použití (ten jsem si musela najít na internetu - to by mohl prodejce taky vylepšit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2014 17:02, před 11 lety

Pokud nejsou vlastnosti výrobku v souladu s tím, co bylo tvrzeno prodejcem při koupi, má kupující nárok uplatnit rozpor s kupní smlouvou pro nesoulad skutečných a propagovaných vlastností. Pokud je zde rozpor mezi tvrzením prodejce a kupujícího týkající se příčiny vady, lze k posouzení vady využít nezávislého odborníka - soudního znalce, který k příčině vady vyhotoví případně i znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2014 15:33, před 11 lety

Vážená paní Marková,
děkuji za Váš příspěvek. Velmi mě mrzí, že u nás zakoupený vysavač bylo nutné reklamovat. Jelikož cílem společnosti OKAY je vždy zcela spokojený zákazník, rádi bychom Vám vyšli vstříc a umožnili Vám vrácení Vašeho vysavače. Prosím, dostavte se kdykoli během otevírací doby na prodejnu OKAY Liberec, kde Vám bude po předložení nákupního dokladu a kompletního vysavače umožněno odstoupení od kupní smlouvy.

Věřím, že toto řešení přijmete a zůstanete i nadále naší spokojenou zákaznicí.

Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.5.2014 21:41, před 11 lety


Miloslava Marková

Hodnocení: