Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 1.2.2013 jsem v prodejně OKAY v Liberci, Sousedská 605 zakoupila vysavač Electrolux Maximus YXM7030.
Asi po 3/4 roce začal být vysavač velmi hlučný a při výměně hubice se ulomil zobáček(to nepovažuji za podstatné) Protože byl inzerován jako nejtišší vysavač na trhu, odvezla jsem ho na reklamaci (viz. reklamační list ze dne 5.11.2013). Reklamace nebyla uznána, dle servisního technika z toho důvodu, že jsme včas nevyměnili sáček a nevyčistili hepa filtr. S takto nevyřízenou reklamací jsem nesouhlasila, neboť se nikdy nestalo, že bych vysávala s rozsvícenou červenou kontrolkou, která má signalizovat potřebu výměny.
Na dotaz v prodejně, jak mám postupovat, když nesouhlasím s nevyřízením reklamace mi bylo řečeno, že mám přivést vysavač na prodejnu. To jsem udělala dne 10.12.2013. Reklamace byla opět zamítnuta a to z důvodu: "mechanického poškození, možnost hr.reklamace".
Jsem přesvědčena o tom, že reklamace měla být uznána, neboť jsem vysavač mechanicky nepoškodila (předchozí vysavač Zelemer jsem používala bez závad více ja 10 let). Pokud se plasty zkroutily z důvodu přehřátí, tak v první řadě nefungovala signalizační kontrolka a v druhé řadě pojistka proti přehřátí. Nebo je snad možné, že pokud by někdo včas nevyměnil pytlík nebo filtr, vysavač by se horkem zkroutil a vznítil??
Nevím, co znamená "možnost hr.reklamace", vadí mi, že vzniklá závada nebyla blíže specifikována, nedozvěděla jsem se, kolik by oprava případně stála.
Electrulux Maximus YXM7030.
Požaduji bezplatnou opravu vysavače, nebo jeho výměnu za jiný, případně vrácení peněz.
Pozn.Spotřebič byl prodán bez česky psaného návodu na použití (ten jsem si musela najít na internetu - to by mohl prodejce taky vylepšit.
|
Tweet |
Pokud nejsou vlastnosti výrobku v souladu s tím, co bylo tvrzeno prodejcem při koupi, má kupující nárok uplatnit rozpor s kupní smlouvou pro nesoulad skutečných a propagovaných vlastností. Pokud je zde rozpor mezi tvrzením prodejce a kupujícího týkající se příčiny vady, lze k posouzení vady využít nezávislého odborníka - soudního znalce, který k příčině vady vyhotoví případně i znalecký posudek.
Vážená paní Marková,
děkuji za Váš příspěvek. Velmi mě mrzí, že u nás zakoupený vysavač bylo nutné reklamovat. Jelikož cílem společnosti OKAY je vždy zcela spokojený zákazník, rádi bychom Vám vyšli vstříc a umožnili Vám vrácení Vašeho vysavače. Prosím, dostavte se kdykoli během otevírací doby na prodejnu OKAY Liberec, kde Vám bude po předložení nákupního dokladu a kompletního vysavače umožněno odstoupení od kupní smlouvy.
Věřím, že toto řešení přijmete a zůstanete i nadále naší spokojenou zákaznicí.
Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
Hodnocení: