Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem povinen platit službu, kterou jsem si neobjednal??? Společnost mi zaslal nějaké podmínky, které jsou evidentně v rozporu s dobrými mravy a mají znaky podvodu ...Již jsem na tuto společnost upozorňoval a a na její výzvy na zaplacení údajného členského příspěvku v seznamce. Společnosti jsem již dříve sděloval (emailem), že členství ruším a nepřeji si již zasílat jejich emaily. Přesto po mě požadují zaplatit nemalou částku -
185 USD + 25 EUR. Mám pro jistotu toto zaplatit anebo je ingnorovat?????
Mám věc nahlásit na Policii ČR???? Mnohokrát děkuji. Viz komunikace níže
Agent 2 (Customer Retention Team)
Nov 25, 16:06 GMT
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš email. Vážíme si toho, že nás kontaktujete.
V tuto chvíli je Vaše členství na naší seznamce suspendováno z důvodu Vaší dřívější neoprávněné reklamace transakce a vrácení poplatku za členství. Z tohoto důvodu byl Váš profil take smazán.
Rádi bychom Vás požádali, abyste vrátilI částku, která byla zpětně nabitá navýšenou o administrativní poplatek. V jiném případě budou přijata další opatření včetně eskalace Vašeho případu inkasní agentuře.
Výše částky je 182.21 $ plus spravní poplatek 25 EUR.
Prosím postupujte dle pokynů a zašlete nám neoprávněně vrácenou platbu za členství navýšené o správní poplatek na následující účet:
EUR
- Název účtu: Tyche Technologies AG
- Jméno banky:: HSBC PLC
- Adresa banky: 8 Canada Square, London, E14 5HQ
- BIC/SWIFT: MIDLGB22
- IBAN: GB38MIDL40051574712675
Informace pro příjemce: CHARGEBACK + 68744677
Po provedení transakce nám prosím zašlete kopii dokladu o zaplacení.
Děkujeme za spolupráci
S pozdravem
Yugin
Customer Retention Team
Dobrý den,
musím Vám sdělit, že žádné Vaše služby nevyužívám. Napiště mi prosím, za jaké služby bych Vám měl platit. Zašlete mi prosím smlouvu a obchodní podmínky. Celou věc jsem postoupil svému právnímu zástupci.
Děkuji a přeji pěkný den
A jejich konečná odpověď:
Pavlina (Customer Retention Team)
Dec 14, 10:59 GMT
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš email.
Dle obchodních podmínek, které naleznete na našem webu je Vaše členství automaticky obnovováno o dobu uvedenou při nákupu pokud neukončíte smlouvu písemně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby trvání.
Jelikož jsme od Vás výpověď neobdrželi, strhli jsme z Vaší platební karty po 6 měsících částku pro obnovu Vašeho Zlatého členství. V květnu jste svou banku žádal o vrácení dvou plateb za členství nicméně toto členství nebylo řádně zrušeno.
Dle znění našich Obchodních podmínek, které jsou na http://www.sex-seznamka.co/terms/ v případech nezaplacených nebo zpožděných plateb od Vás, vyhrazujeme si právo na provizi společnosti vymáhající dluhy a vyžadujeme zaplacení Vašich poplatků. Dále si vyhrazujeme právo na vybírání úroků z prodlení ve výši založené na právních předpisech. Dále si vyhrazujeme právo zaplacení nákladů vyplývajících z neoprávněného zrušení platby kreditní kartou nebo neoprávněné námitky na inkasní platbu v maximální možné míře v rámci platných právních předpisů.
Prosím postupujte dle pokynů uvedených v předchozím emailu.
Zašlete prostředky na náš účet.
Doufáme, že jsme objasnili Vaši situaci a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
Pavlina
Customer Retention Team
Údajná seznamka...neposkytuje žádné služby. Nezveřejňuje obchodní podmínky. Poté vymáhá vysoké částky v EUR za údajné členství, které se mělo zrušit do 14 dnů od vypršení jakési smouvy...obchodní podmínky však jasně neposkytují....jde o jasný podvod. Jsou to šmejdi, co chtějí vylákat podvodně peníze
Jak mám postupovat? Musím požadovanou částku zaplatit??? Anebo věc nahlásit Policii ČR, obchodní inspekci.....velvyslanectví státu, kde sídlí údajná firma poskytující údajné služby???
|
Tweet |
Pokud po spotřebiteli společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje. Vymáhá-li společnost tento dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Tyche Technologies AG je možné "zaplacený" smluvní vztah ukončit. "Zaplacený smluvní vztah musí být vždy ukončen nejpozději 14 kalendářních dní před příslušnou dobou, ve které kontrakt vyprší nebo, pokud byla stanovena jiná doba během nákupu, ve stanovené lhůtě. Ukončení placených smluvních služeb je účinné pouze v případě, že proběhne prostřednictvím explicitního, písemného prohlášení." Pokud smlouva není ukončena v této lhůtě, automaticky se prodlužuje o dobu uvedenou při nákupu. Automaticky prodlouženou smlouvu je zase možné ukončit výše uvedeným způsobem. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem ve Velké Británii, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.