Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20065Neoprávněné stržení peněz bez vědomí klienta

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2017, před 7 lety

Jakub Rušaj

Znění stížnosti

Dobrý den,

Jako většině lidí, kteří si stěžují na praktiky seznamovací agentury be2 S.a.r.l., tak i mě bylo z účtu bez mého vědomého souhlasu odečteno 2247 Kč za automatické prodloužení Prémiového členství na další 3 měsíce s tím, že první měsíc byl za cenu 152 Kč. Když jsem si všiml že z mého účtu bylo odesláno 2247 Kč ve prospěch be2 S.a.r.l., tak jsem okamžitě podal písemnou žádost o ukončení Prémiového členství a požádal jsem o vrácení této částky. Prémiové členství bylo ukonče nicméně peníze vráceny nebyly. I přes to, že jsem poukázal na nesrovnalosti s Občanským zákoníkem, kterým se společnost musí řídit, tak mi peníze nevrátili a opakují stále dokola, že jsem byl na vše upozorněn při platbě. Když jsem si pročetl jejich všeobecné obchodní podmínky, tak tam mají zmínku o 14 denní lhůtě na odstoupení od smlouvy, ale zároveň při provádění platby je malým šedým písmem na bílém podkladu informace, že po měsíci dojde k automatickému prodloužení na tři měsíce (2247 Kč) a také "V případě, že Vaše Premium členství bude v souladu se smlouvou prodloužené, výpovědní lhůta bude 4 dny". Jelikož neposílají žádný informační email o prodloužení smlouvy, tak jedinou informací pro vás je stržení peněz z účtu. Přesto že jsem písemně podal žádost o odstoupení od smlouvy v době čtyř dnů ode dne kdy mi byly strženy peníze z účtu, tak i přes to mi společnost nevrátila nic a pořád tvrdí, že lhůta se počítá 4 dny od provedení první platby, čili zaplacení prvního měsíce za 152 Kč. To je také v rozporu s Občanským zákoníkem Díl 4, Oddíl 1,
§ 1829 Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží,
Tzn. čtrnáctidenní lhůta běží ode dne kdy vám bylo Prémiové členství prodlouženo na další 3 měsíce za téměř pětinásobek ceny prvního měsíce (152*3=456, 2247/456=4,9), ale to firma odmítá a ani jí nepřijde divné uvádět tyto informace drobným šedivým písmem, které je pro zdravého člověka velice obtížně čitelné a pro barvoslepého člověka naprosto nečitelné!!!

Prosím dTest jestli by bylo možné zorganizovat hromadnou žalobu na firmu be2 S.a.r.l.


Produkt

Služba vám nabízí nevěrohodné profily kde mnohdy není ani profilová fotka resp. je nahrazena univerzálním obrázkem z internetu. Dále mi služba nabídla doslova jen pár profilů, které byly v mé věkové kategorii.


Požadované řešení

Vrácení 2247 Kč za prodloužení Prémiového členství, o které jsem v této cenové relaci nestál.
Jelikož jsem se na společnost už obrátil a řešili jsme danou situaci s negativním výsledkem, tak bych navrhoval podání hromadné žaloby na tuto podvodnou firmu.

Veškerá snaha o mimosoudní vyrovnání byla společností be2 S.a.r.l. zamítnuta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 10:57, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Pokud by již uplynula lhůta 14 dní ode dne uzavření smlouvy o poskytování služeb, pak je nutné smlouvu o placeném členství řádně ukončit, a to výpovědí v souladu s obchodními podmínkami.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2017 13:12, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.12.2017 15:20, před 7 lety


Jakub Rušaj

Dobrý den,

profil pod kterým jsem byl zaregistrován na Vašich stránkách je již smazán, ale před smazáním byl zaregistrován pod adresou rusajj@seznam.cz

S pozdravem,
Jakub Rušaj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2017 11:48, před 7 lety

ID: I44ZHG00


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 02/11/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

.........................

Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 02/11/2017.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.12.2017 13:24, před 7 lety


Jakub Rušaj

Dobrý den,

Z vašich monotónních odpovědí, které používáte pro komunikaci se všemi poškozenými, včetně mě, jsem usoudil, že je zcela zbytečné snažit se o mimosoudní vyrovnání a začal jsem s přípravou hromadné žaloby na podvodné praktiky be2 v Česku. Díky mé stížnosti zde na stránkách vasestiznosti.cz mě kontaktovalo pár lidí, kteří byli ochotni mi s přípravou hromadné žaloby pomoct a jednou z nich byla paní Martina Heřmánková, kterou jste jako jednu z mála odškodnili a tím konečně veřejně doznali pochybení z vaší strany.

Pokud stále nemáte zájem o mimosoudní vyrovnání prosím neobtěžujte se s vaší standardní odpovědi typu: s VOP jste souhlasili, při platbě jste na prodloužení pětinásobně dražšího prémiového členství byli nečitelným písmem upozorněni.

Děkuji a jsem s pozdravem,
Jakub Rušaj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 10:27, před 7 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.