Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Znění stížnosti
Dobrý den, zaplatil jsem si na zkoušku měsíc prémiového účtu. Bohužel jsem si nikde nevšiml a nebyl jsem upozorněn, že se účet bude automaticky prodlužovat. Včera mě bylo z účtu strženo nečekaně 1797,-Kč. Nikde v obchodních podmínkách nebylo napsáno kdy a kolik mě bude strženo.
Zatím jsem poslal stížnost a výpověď na jejich e-mail service@c-date.cz
S automatickým prodlužováním nesouhlasím, žádám o zrušení prémiového účtu, o zrušení celého mého profilu a vymazání mých veškerých platebních informací.
prémiová služba, automatické prodlužování, ID kontaktu: S3EBMC54 ,e-mail: dalikm@seznam.cz
Zrušení prémiového účtu, zrušení celého mého profilu a vymazání mých veškerých platebních informací.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. doporučeným dopisem, formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: S3EBMC54
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Poslal jsem pisemnou výpověď a bylo me sdeleno ze muj PÚ ucet jiz neprodlouzi. Účet jsem zrusil. S pozdravem a dekuji za pomoc...