Společnost


Tuyet Le Thi

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2007Nuznaná reklamace-odmítnutí vrácení peně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2014, před 11 lety

Hana Večeřová

Znění stížnosti

Dne 22.1.2014 jsem zakoupila v prodejně u Vietnamců na Masarykově nám. v Kojetíně (majitel Le Thi Tuyet ) semišové kozačky (329,-Kč) - když jsem obuv donesla domů, zjistila jsem, že neskutečně zapáchá naftalinem, a to tak intenzivně, že nebylo možné boty ponechat ani v místnosti, musela jsem je uložit na balkon, zápach samozřejmě nelze z obuvi vyvětrat. Jelikož naftalen je zdraví škodlivá látka, zanesla jsem obu v pátek 24.1.2014 zpět do obchodu vrátit. Původně jsem si místo toho chtěla vzít jiné zboží, ale jelikož jsem si nic vhodného nemohla vybrat, požádala jsem prodavačku (Vietnamku) o vrácení peněz. Hulvátským způsobem mne odmítla, že mi peníze nevrátí, protože nemám pokladní lístek - ten mi ale při prodeji NEDALI , a že si můžu jedině místo bot vzít něco jiného. Když jsem jí vysvětlila, že jsem nenašla nic vyhovujícího, co bych si chtěla koupit, opakovaně mne vulgárním způsobem odbyla a odmítla se se mnou o vrácení zboží bavit. Jako svědkyně této situace byla její zaměstnankyně (zřejmě důchodkyně-Češka), která se pochopitelně k situaci nemohla nijak vyjádřit, avšak při prohlídce botů uznala, že jsou natolik zapáchající, že je nelze nosit. Upozornila jsem Vietnamku, že jestli se s ní po dobrém nedohodnu, budu si na její praktiky stěžovat a kvůli 329Kč za boty se může dostat do pořádných problémů. Jelikož nebyla ochotná domluvit se se mnou na vyřešení záležitosti, podávám tím to na ni stížnost a podnět k případné kontrole (zvažovala jsem podání podnětu ke kontrole na ČOI (prodej zdravotně závadného zboží; nevydávání pokladních dokladů;...), ale jako první krok využívám této možnosti, jelikož i přes vulgární chování paní Vietnamky nemám v úmyslu dělat jí zbytečně problémy.


Produkt

vysoké semišové kozačky pronikavě zapáchající naftalinem


Požadované řešení

Trvám na vrácení peněz za zakoupené zboží (329,-), jak jsem prodavačce sdělila již při osobním jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2014 11:32, před 11 lety

Prodejce je povinný vadat kupujícímu kupní doklad na jeho žádat. Zároveň je ale povinný poskytnout mu informace o tom, jakým způsobe, kde atd. lze uplatňovat reklamace. Pokud se tak nestane, došlo k porušení § 13 zákona o ochraně spotřebitele.
Pro uplatnění reklamace je třeba, aby kupující pouze prokázal, že zboží zakoupil u daného prodejce.
V rámci neodpovídající jakosti při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku lze žádat výměnu zboží za zboží bez vad, pokud to nebude možné, odstoupit od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 15:43, před 10 lety

Subjekt Tuyet Le Thi se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.