Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
bohužel se musím přidat ve stížnostech ke všem, kteří zde již své stížnosti podali.
Přiznám se, že jsem obchodní podmínky taktéž nečetla, jako asi většina, a jednoduše se zaregistrovala na stránky academic-singles.cz
Najednou v pošte (ani ne doručené, ale ve složce jiné, kam email zapadl) jsem náhodou narazila na upomínky, které mi byly zasílány.
Vlivem strachu z jejich jednání jsem platbu přes paypal uhradila hned jak jsem se o "dluhu" dověděla.
Nyní jsem ve stavu, že do společnosti posílám doporučený dopis s dodejkou s výpovědí jejich služeb s okamžitou platností.
Přiznám se, že mě velmi zarazilo, že zahraniční společnost zde může podnikat aniž by zde měla pobočku nebo pevnou linku.
Opravdu je možné, že subjekt může podnikat v ČR aniž by byl s ČR jakkoliv vázaný? (pobočka, pevná linka apod?)
předem děkuji za reakci a přeji hezký den
Kristýna Smetanová
Mohu tuto situaci nyní řešit způsobem žádosti o vrácením uhrazené částky?
|
Tweet |
V daném případě se jedná o internetovou seznamku provozovanou zahraniční společností se sídlem v Lucembursku, která se však zaměřuje na český trh. V takovém případě se uzavřená smlouva o poskytování služeb bude řídit českým právním řádem.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: A7TTAA86
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
velice děkuji za spolupráci při řešení celé záležitosti. Ano, dnes ráno jsem měla v emailu zprávu o ukončení členství.
Já jim nakonec platbu ze strachu zaslala, aby zastavili její vymáhání.
ještě jednou moc děkuji za spolupráci
Nyní již vím, že číst obchodní podmínky se vyplácí
s přátelským pozdravem
Kristýna Smetanová