Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, omlouvám se, že píšu do sekce stížnosti, bohužel jsem nikde nenašla také možnost podat pochvalu. Často si objednávám balíčky přes internet a tak mám bohaté zkušenosti s doručováním jak od České pošty, tak od PPL i jiných. Většina balíčků, která mi chodí je vysokých hmotností (granule pro psa apod.). Bydlím v Horní Bříze a doručování Vaší službou a (tím i myslím tedy konkrétního pošťáka, který k nám často jezdí) je nadstandardní. Tomuto pošťákovi nebylo nikdy za těžko mi s granulemi pomoci až do výtahu, nikdy jsem se ho o to ani neprosila, dělal to automaticky. Nyní jsem na rizikovém těhotenství, objednala jsem si balíček od PPL (už to také nikdy neudělám), pošťákovi od PPL jsem vysvětlila, že nesmím nic těžkého zvedat, ale i tak mu bylo za těžko zvednout balíček a pomoci mi s ním alespoň ke vstupním dveřím. Vím že to nemá v náplni práce, o to více obdivuji Vašeho pošťáka, který mě i ostatním vždy ochotně pomohl i bez důvodu. Děkuji že zaměstnáváte takové ochotné pracovníky, děláte si tím výbornou vizitku. Už budu objednávat dovoz jen od Vás. Děkuji.
pochvala
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.