Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#20088Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2017, před 7 lety

Martina Brožová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 20.10. jsem zakoupila telefon Nokia 3310 a ihned uhradila. Zboží bylo označeno jako skladem a dojít mělo během několika dnů. Od té doby mi přišlo několik emailů s informací o opožděném doručení a se stanoveným novým datem doručení. Naposledy mi tento email přišel 13.11. a od té doby už nic. Po tomto datu jsem dvakrát volala na zákaznickou linku, kde mi opět sdělili nové datum doručení, poslední informace byla, že mi má zboží dorazit tento týden v pondělí a opět se nic nestalo.

Telefon byl zakoupen jako vánoční dárek a to v dostatečném předstihu, požaduji tedy okamžité řešení situace.

Díky, s pozdravem

Brožová


Požadované řešení

Okamžité doručení zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2018 23:05, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2018 10:07, před 7 lety

Vážená paní Brožová,

velice se omlouvám za nedodržení avizované lhůty, v případě doručení Vaší objednávky.


V rámci prodeje telefonu Nokie 3310  je vidět, že jde o jedinečnou záležitost, která je specifická tím, že nebyl předpokládaný tak rychlý a veliký zájem o tyto produkty.

Bohužel s tímto náporem nepočítal ani náš dodavatel, kterému vznikla logistická komplikace s velikým množstvím objednávek, které operativně řeší.

Jakmile obdržíme produkty od dodavatele, zajistíme doručení produktů neprodleně co nejdříve našim zákazníkům. Objednávky jsou zpracovávány postupně, dle vytvoření, nemohu Vám však nyní stoprocentně garantovat přesný termín pro doručení Vámi objednaného zboží.

V případě, že není možné již pro Vás na dané zboží vyčkat, prosím, kontaktujte mne zpětně do tohoto emailu a objednávku můžeme stornovat, kdy bude obratem zajištěno vrácení platby.

Mrzí mne, že Vám nyní nedokážeme zajistit doručení.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2018 09:46, před 7 lety


Martina Brožová

Dobrý den,

děkuji za vyjádření. Každopádně bych považovala minimálně za slušné, kdyby mi od vaší společnosti chodily nějaké informace, kdy bude cca zboží dodáno. Dva měsíce jsem od vás žádné informace neobdržela a musela jsem sama volat na info linku.

S pozdravem

Martina Brožová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2018 16:10, před 7 lety

Vážená paní Brožová,

děkuji Vám za zpětnou informaci.

Abychom mohli ještě tuto situaci prověřit, prosím, kontaktujte mne s emailovou adresou, kterou jste do objednávky zadávala, na email overeno@mall.cz .
Standardně totiž jsou zasílány informační emaily o posunutí data naskladnění a ráda bych zkontrolovala, zdali nedošlo k zadání chybné emailové adresy.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2018 16:18, před 7 lety


Martina Brožová

Dobrý den,

k zadání chybné emailové adresy nedošlo, protože do 13.11. 2017, jak už jsem zmiňovala, mi informační emaily běžně chodily. I přesto jsem Vám odpověděla na výše uvedený email.

S pozdravem

Martina Brožová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2018 11:33, před 7 lety

Vážená paní Brožová,

informovala jsem se u kolegů a již jste obdržela objednané zboží.

Za původní objednávku Vám již byla platba vrácena.

Ještě jednou se omlouváme za nedostatečnou informovanost a pevně věřím, že se již podobná situace nebude v budoucnu opakovat.

Do emailu obdržíte také vhodnou kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti.

Přeji Vám hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.2.2018 11:52, před 7 lety


Martina Brožová

Hodnocení: