Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20093nedoručený balík a nepravdivé sledování zásilek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2017, před 7 lety

Martin Babka

Znění stížnosti

15. 12. kolem jedenácté volal řidič z čísla 725 971 555 ohledně doručení dlouho očekávaného balíku, snažil sem se domluvit doručení od 14 hodin, bohužel sem neuspěl. Ve sledování zásilky je, že v 16:02 nebyl příjemce zastižen, to však není pravda, naopak sem se snažil na uvedené telefonní číslo několikrát marně dovolat.


Produkt

číslo zásilky 04071485139


Požadované řešení

doručení zásilky v nejbližším možném termínu, vstřícnost ohledně doby doručení, domluva předem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 14:33, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 16:45, před 7 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.