Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
15. 12. kolem jedenácté volal řidič z čísla 725 971 555 ohledně doručení dlouho očekávaného balíku, snažil sem se domluvit doručení od 14 hodin, bohužel sem neuspěl. Ve sledování zásilky je, že v 16:02 nebyl příjemce zastižen, to však není pravda, naopak sem se snažil na uvedené telefonní číslo několikrát marně dovolat.
číslo zásilky 04071485139
doručení zásilky v nejbližším možném termínu, vstřícnost ohledně doby doručení, domluva předem
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.