Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20094Ošizení nás jako zákazníka o 89,70 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2017, před 7 lety

Petr Bosák

Znění stížnosti

Dnes jsme nakoupili v Tescu Zličín 3x hořká a 3x mléčná Toblerone. Pán za kasou nám namarkoval 3x hořká a 6 mléčná. Zjistili jsme to až doma, proto máme smůlu. Platili jsme 15.12. Ve 12:43:16 na pokladně č.006. Rozhodně to nelze považovat za předvánoční pozornost od vaší firmy.


Požadované řešení

Neokrádat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 14:39, před 7 lety

V rámci kupní smlouvy dodá prodávajcí zboží a kupující za něj uhradí kupní cenu. Pokud bylo z kterékoliv strany plněno více, jedná se o tzv. bezdůvodné obohacení, které je strana, jež se obohatila, povinna vydat ochuzenému dle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 10:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.