Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes jsme nakoupili v Tescu Zličín 3x hořká a 3x mléčná Toblerone. Pán za kasou nám namarkoval 3x hořká a 6 mléčná. Zjistili jsme to až doma, proto máme smůlu. Platili jsme 15.12. Ve 12:43:16 na pokladně č.006. Rozhodně to nelze považovat za předvánoční pozornost od vaší firmy.
Neokrádat.
|
Tweet |
V rámci kupní smlouvy dodá prodávajcí zboží a kupující za něj uhradí kupní cenu. Pokud bylo z kterékoliv strany plněno více, jedná se o tzv. bezdůvodné obohacení, které je strana, jež se obohatila, povinna vydat ochuzenému dle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.