Společnost


SHOP TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#20095Neuznané reklamace, špatně opravované zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2017, před 7 lety

Michal Kozohorsky

Znění stížnosti

Mixer Smart Smoothie jsem zakoupil 3/2016, v onlineshop.cz, na mixeru se postupne objevily zavady 1. prestal fungovat display, 2. mixer zahorel plamenem 3. opotrebovane noze, 4. po oprave se linul z mixeru smrad spaleneho plastu - zustal uvnitr spaleny obal. 5. v servise prihodili do baleni kulicky proti vlhkosti, ktere zapadly do pristroje a "nafoukly" se nesly ven - tudiz mixer nebylo mozne pouzit.
Zavady potom jiz nebyly uznavany, presto ze doslo treba i k oprave - kulicky ze stroje vycisteny. Prodejce odmital vymenit pristroj za novy a pote odmitl vraceni kupni ceny.


Produkt

G21 Blender Smart Smoothie Vitality, SN3342430


Požadované řešení

Pozadoval jsem po prodejci vymenu za bezvadny kus, po ctvrte zavade vraceni penez, ale prodejce to odmita. Nesouhlasi s popisem zavad, prestoze je mixer vetsinu casu za posledni 4mesice na ceste mezi mnou a servisem a nelze jej pouzivat, tak to odmita vyresit. Nyni chci odstoupit of smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 14:52, před 7 lety

Pokud kupující jednal s podnikatelem jako spotřebitel, má dle § 2169 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit pro opakovaný výskyt vady po opravě. Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje, pokud byla stejná vada již v minulosti dvakrát odstraňována a znovu se objevila. Dle výkladu spotřebitelských organizací se jedná také o situaci, kdy se počtvrté vyskytla na zařízení vada, která je však různá od předchozích, které byly řešeny opravou. Pokud došlo k opravě, ale reklamace byla vyřízena negativně, jedná o tzv. fakticky uznanou reklamaci, neboť zásah do zařízení by nebyl nutný, pokud by nebylo vadné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 15:21, před 7 lety

Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.