Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mixer Smart Smoothie jsem zakoupil 3/2016, v onlineshop.cz, na mixeru se postupne objevily zavady 1. prestal fungovat display, 2. mixer zahorel plamenem 3. opotrebovane noze, 4. po oprave se linul z mixeru smrad spaleneho plastu - zustal uvnitr spaleny obal. 5. v servise prihodili do baleni kulicky proti vlhkosti, ktere zapadly do pristroje a "nafoukly" se nesly ven - tudiz mixer nebylo mozne pouzit.
Zavady potom jiz nebyly uznavany, presto ze doslo treba i k oprave - kulicky ze stroje vycisteny. Prodejce odmital vymenit pristroj za novy a pote odmitl vraceni kupni ceny.
G21 Blender Smart Smoothie Vitality, SN3342430
Pozadoval jsem po prodejci vymenu za bezvadny kus, po ctvrte zavade vraceni penez, ale prodejce to odmita. Nesouhlasi s popisem zavad, prestoze je mixer vetsinu casu za posledni 4mesice na ceste mezi mnou a servisem a nelze jej pouzivat, tak to odmita vyresit. Nyni chci odstoupit of smlouvy.
|
Tweet |
Pokud kupující jednal s podnikatelem jako spotřebitel, má dle § 2169 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit pro opakovaný výskyt vady po opravě. Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje, pokud byla stejná vada již v minulosti dvakrát odstraňována a znovu se objevila. Dle výkladu spotřebitelských organizací se jedná také o situaci, kdy se počtvrté vyskytla na zařízení vada, která je však různá od předchozích, které byly řešeny opravou. Pokud došlo k opravě, ale reklamace byla vyřízena negativně, jedná o tzv. fakticky uznanou reklamaci, neboť zásah do zařízení by nebyl nutný, pokud by nebylo vadné.
Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.