Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již 20 let mi česká pošta Rožnov p. Radhoštěm 75661 doručuje noviny do schránky umístěné vedle vchodových dveří. A nyní mi doručovatelka napsala, ať si dám schránku na plot, protože chodník ke vchodu je neosvětlený a v zimě kluzký. Když jsem schránku nepřemístil, tak mi noviny dává mezi tyčky plotu. Včera odpoledne jsem noviny objevil na chodníku mokré od deště-zničené.Přitom na chodník od plotu ke schránce dopadá světlo od pouličního osvětlení a před vchodem se automaticky rozsvítí moje světlo.Kluzko nebylo.Takže její důvody jsou vymyšlené a myslím si, že hlavním důvodem je lenost doručovatelky udělat dvacet kroků navíc. Doručovatel, s kterým se střídá, nemá žádný problém. Její jméno neznám, protože se nepodepsala.Jsem ochoten jí darovat kapesní svítilnu a souhlasit s doručením na plot, pokud bude kluzko.Může se tak stát dvakrát ročně.
Zdravím svéráznou doručovatelku a doufám, že přehodnotí svůj postoj.
Děkuji.
S pozdravem
ing. Jiří Vašenda, Sluneční 2356, 75661 Rožnov p.R.
Řešení:
Paní doručovatelka bude doručovat noviny do schránky u vstupních dveří.
Může si vyzvednout kapesní svítilnu.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman