Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20096Líná doručovatelka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2017, před 7 lety

Jiří Vašenda

Znění stížnosti

Již 20 let mi česká pošta Rožnov p. Radhoštěm 75661 doručuje noviny do schránky umístěné vedle vchodových dveří. A nyní mi doručovatelka napsala, ať si dám schránku na plot, protože chodník ke vchodu je neosvětlený a v zimě kluzký. Když jsem schránku nepřemístil, tak mi noviny dává mezi tyčky plotu. Včera odpoledne jsem noviny objevil na chodníku mokré od deště-zničené.Přitom na chodník od plotu ke schránce dopadá světlo od pouličního osvětlení a před vchodem se automaticky rozsvítí moje světlo.Kluzko nebylo.Takže její důvody jsou vymyšlené a myslím si, že hlavním důvodem je lenost doručovatelky udělat dvacet kroků navíc. Doručovatel, s kterým se střídá, nemá žádný problém. Její jméno neznám, protože se nepodepsala.Jsem ochoten jí darovat kapesní svítilnu a souhlasit s doručením na plot, pokud bude kluzko.Může se tak stát dvakrát ročně.
Zdravím svéráznou doručovatelku a doufám, že přehodnotí svůj postoj.
Děkuji.
S pozdravem
ing. Jiří Vašenda, Sluneční 2356, 75661 Rožnov p.R.


Požadované řešení

Řešení:
Paní doručovatelka bude doručovat noviny do schránky u vstupních dveří.
Může si vyzvednout kapesní svítilnu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 14:56, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.