Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20100Svítící polštářky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2017, před 7 lety

Zuzana Koutska

Znění stížnosti

Dobrý večer,ráda bych touto cestou podala stížnost na doplňování svítících polštářků ,každý den dojizdim do Rakovnika do Billy a doufám,že polštářky budou ,synové si poctivě a s radostí plnili lepiky a těšili se na vysněné polštářky ,tu radost jim zkazil někdo,kdo neumí počítat kolik je potřeba na jeden produkt ,je asi zoufale těžké zpocitat kolik má být celkem polštářků a lepiku ,touto cestou se chci s vámi domluvit na předání zeměkoule a sluníčka a tím dětem vytvořit úsměv a radost ne smutek ...věřím ve váš zájem vše napravit a zde je můj email kde se se mnou prosím spojte,děkuji za kladné vyřízení s pozdravem máma se syny


Produkt

Svítící polštářky za nákupy ,lepiky


Požadované řešení

Požadované řešení vidím tak,že vám odesílám svůj email kde se dohodneme na předání ,protože věřím že jste solidní firma
S pozdravem Majdanová Koutska


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2017 05:54, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 10:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.