Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
bohužel i u nás dlouhou dobu nejsou možné polštářky k vyzvednutí. Co máme s plnou kartou dělat? Děti zklamané! Rodiče naštvaní. Nákupy byly dělány hlavně kvůli bodům. To však není nic překvapujícího. A asi si za to my spotřebitelé můžeme i sami, že se necháme zlákat.
Logicky měli si spočítat i podle vydaných karet kolik bude potřeba plyšáků a asi to tak omezit.
A napíšete jistě, že společnost Billa má právo předčastně akci ukončit. To lze i pochopit. Ale asi to měli dát i nějakým způsobem vědět!
Body vydávány - to však osobně nepotvrdím.
My měli vylepenou kartu už dávno.
Tento týden reklama dokonce v televizi, si myslím, že jednoznačně dohledatelné. Tam měli dát vědět, že akce končí a ne to ještě nadále propagovat, když ví, že polštářky nedodají. To právě považuji opravdu za zavrženihodné.
Na e-mail ani nereagují.
Láska nebeská
Dodání plyšového polštářku, je jedno jakého.
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.