Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20104Svítící polštářky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2017, před 7 lety

Monika Roubínková

Znění stížnosti

Dobrý den,
bohužel i u nás dlouhou dobu nejsou možné polštářky k vyzvednutí. Co máme s plnou kartou dělat? Děti zklamané! Rodiče naštvaní. Nákupy byly dělány hlavně kvůli bodům. To však není nic překvapujícího. A asi si za to my spotřebitelé můžeme i sami, že se necháme zlákat.

Logicky měli si spočítat i podle vydaných karet kolik bude potřeba plyšáků a asi to tak omezit.
A napíšete jistě, že společnost Billa má právo předčastně akci ukončit. To lze i pochopit. Ale asi to měli dát i nějakým způsobem vědět!
Body vydávány - to však osobně nepotvrdím.
My měli vylepenou kartu už dávno.
Tento týden reklama dokonce v televizi, si myslím, že jednoznačně dohledatelné. Tam měli dát vědět, že akce končí a ne to ještě nadále propagovat, když ví, že polštářky nedodají. To právě považuji opravdu za zavrženihodné.
Na e-mail ani nereagují.


Produkt

Láska nebeská


Požadované řešení

Dodání plyšového polštářku, je jedno jakého.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2017 06:44, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 09:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.