Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20108Plyšáci láska nebeská

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2017, před 7 lety

Veronika Říhová

Znění stížnosti

Znění stížnosti

Dobrý den, již více jak tři týdny nejsou v Benešově ani v Kamenici k dostání svítící polštářky.Nyní jsme se cca před týdnem dověděla, že již další závozy v Kamenici nebudou. Dnes nyl v Benešově. Měl být mezi 10-13 hodinou. Byla jsrm tam třikrát, načež závoz přijel až ve 14 a plyšáků bylo tak málo, že nevyzbyly na lidi ve frontě ani na mě. Jela jsem i do Průhonic a tam už také dávno nejsou a nebudou. Jsem zklamaná a mé děti také. V Benešově byly nejhezčí plyšáci rozebrány už na přelomu října a listopadu a my celou dobu čekali na měsíček a hvězdičku a marně a teď už nikde neseženěe vůbec nic. Sami ani v Benešově nebydlíme a dojížděli jsme tam nakupovat jen kvůli tomu a ZBYTEČNĚ.
Žádám Vás o návrh řešení a doufám, že se dají dva plyšáci (měsíček a hvězdička) sehnat, sbych mohla body uplatnit a mé děti nebyly zklamané
Děkuji, Říhová


Požadované řešení

Zaslání měsíčka a hvězdičky na mou adresu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2017 05:52, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 09:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.