Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2011Změna tarifu bez souhlasu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2014, před 11 lety

Jaroslava Koselová

Znění stížnosti

Jsem dlouholetým zákazníkem společnosti a měla jsem sjednaný tarif NEON S se závazkem na 2 roky, poslední prodloužení bylo k 15.12.2013. Měsíční platba činila průměrně 330.- Kč. Minulý týden asi 22.1.2014 se v poštovní schránce objevil dopis od operátora,že mění v týdnu od 27.1.-7.2. tarif na FREE za 524,- Kč a že si mám dojít na prodejnu. že si můžu sjednat závazek, kdy budu platit o 150,- Kč méně. I tak bude služba dražší než jsem platila dosud. Jednání operátora považuji za nehorázné, jestliže v prosinci 2013 prodloužil ujednání o tarifu a za měsíc napíše, že byl zrušen? Vytýkám společnosti Telefonica O2, že nedodržuje dohodnutá ujednání, využívá nadřazeného postavení ve smluvním vztahu, neinformuje včas apod.


Požadované řešení

Dodržet tarif NEON S jak bylo zjednáno, tj na další dva roky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 10:52, před 11 lety

V případě, že dochází ke změně podmínek poskytování služby, které jsou pro zákazníka méně výhodné, může dle § 63 zákona o elektronických komunikacích od smlouvy odstoupit bez jakékoli sankce. O právu na odstoupení je operátor povinný zákazníka informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2014 14:59, před 11 lety

Dobrý den,

stávající tarify postupně převádíme na nové portfolio z důvodu zjednodušení naší nabídky. Od dubna loňského roku nabízíme již pouze tarifní řadu FREE. Na tarifní řadě NEON nebylo od této doby možné prodloužit závazek na vyžádání. K prodloužení závazku docházelo pouze v momentě, kdy bylo na čísle nastaveno automatické prodloužení smlouvy, což se přesně stalo u Vás.

O změně jsme informovali také na vyúčtování za období 20. 11. - 19. 12. 2014. Jelikož se automatické prodloužení smlouvy minulo s vyhotovením vyúčtování, máte na faktuře ještě údaj o tom, že můžete mít sazbu o 150 Kč vč. DPH nižší, pokud podepíšete smlouvu. Částka o 150 Kč vč. DPH měsíčně nižší (tedy závazková varianta tarifu řady FREE) Vám již však byla nastavena díky automatickému prodloužení smlouvy, k němuž došlo dne 16. 12. 2013.

Nyní máte nastavený tarif FREE O2 v závazkové variantě, který za měsíční částku 249 Kč vč. DPH nabízí neomezené volání a SMS do sítě O2. K tarifu máte navíc balíček 80 volných minut do ostatních sítí za měsíční částku 125 Kč vč. DPH. Celkově Vás tarif s balíčkem volných minut vychází na 374 Kč vč. DPH měsíčně. Částka je to sice o něco vyšší, než tomu bývalo u tarifu NEON S, avšak tarif Vám přináší více možností volání do sítě O2.

V případě, že nejste spokojena s nynějším tarifním nastavením, napište nám na www.o2.cz/dotazproguru. Věřím, že se nám podaří vybrat tarifní nastavení, které Vám bude více vyhovovat.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2014 19:27, před 11 lety


Jaroslava Koselová

Vážený pane Neubauere, děkuji za odpověď, která se však nese ve stejném duchu jako byla předchozí komunikace s vaší společností. Účtujete mi balíček 80 volných minut za 125 Kč, které nepotřebuji, tedy budu Vám platit za nic. Nicméně dne 30.1.2014 jsem na mobil obdržela SMS zprávu, kde mi sdělujete, že : dopis s informací o novém závazku k Vašemu tarifu prosím považujte za bezpředmětný Váš závazek se nijak nemění. Omlouváme se Vaše O2.
Prosím o vysvětlení, jaký závazek se nemění, a jaký nový závazek je bezpředmětný, neboť se již přestávám ve Vašich sděleních orientovat. Nadále trvám na tom, že nesouhlasím se změnou smluvních podmínek a pokud nebudou z Vaší strany dodrženy, od smlouvy odstoupím.
Koselová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2014 17:06, před 11 lety

Dobrý den,

balíček volných minut využívat nemusíte. Máte-li zájem o jeho zrušení, pak můžete kontaktovat infolinku 800 020 202, případně Vám zrušení balíčku můžeme zajistit, pokud nás kontaktujte na www.o2.cz/dotazproguru a uvedete popis spolu s referenčním číslem plátce pro ověření. Zde s Vámi můžeme vybrat také tarif nový, pokud aktuální nevyhovuje.

Dne 16. 12. 2013 došlo k automatickému prodloužení závazku na tehdy poskytovaném tarifu NEON. Na vyúčtování za období 20. 11. - 19. 12. 2013 jsme Vás informovali o změně na tarifní řadu FREE. Odstoupení od smlouvy bez sankce bylo možné provést do doby, než došlo ke změně tarifu. Na tomto vyúčtování a v dopise byla uvedena částka za tarif FREE o 150 Kč vč. DPH vyšší, neboť nebylo počítáno s tím, že dojde k automatickému prodloužení.

Dne 27. 1. 2014 byl tarif změněn na FREE O2 + balíček 80 volných minut do ostatních sítí (dle toho, jak bylo uvedeno na faktuře). Chybou se však stalo, že dne 27. 1. 2014 byl prodloužen závazek o 24 měsíců. Starý byl zrušen bez sankce a nahrazen novým. Jelikož šlo o chybu, informovali jsme Vás o mylné informaci o navedení nového závazku a nastavili závazek původní, který byl aktivní od 16. 12. 2013 díky automatickému prodloužení smlouvy. Původní závazek se tedy nemění. Bezpředmětný je nový závazek od 27. 1. 2014.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 23:05, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.