Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 29.6.2015 jsem ukončil vedení účtu u Vaší společnosti. Následně jste mě kontaktovali s informací o změně obchodních podmínek - na můj dotaz, zda jsem s Vámi v nějakém obchodním kontaktu jste mi sdělili, že mám stále aktivní internetové bankovnictví. Dne 21.6.2017 jsem tedy ukončil i Smlouvu o elektronické správě účtu.
Při každém z emailů Vás kontaktuji s žádostí, abyste mi tato sdělení již nezasílali a odstranili mé osobní údaje z Vaší databáze.
Je mi s podivem, že mě znovu informujete o vyhlášení nové dokumentace, kterou si mám přečíst v internetovém bankovnictví (v tom, které nemám).
Email z 16.12.2017
"Dobrý den,
dovolujeme si Vám oznámit, že jsme vyhlásili nové znění smluvní dokumentace. Odkaz na novou dokumentaci a přehledný popis změn naleznete ve zprávě ve svém
internetovém bankovnictví.
Přejeme Vám příjemný den.
Váš tým klientské podpory
Fio banka"
Nezasílání žádných dalších sdělení - pokud jsou nutná (např. ze zákonných důvodů), tak prosím o náležité zdůvodnění.
|
Tweet |
Banka je při vedení účtu a při elektronické správě účtu správcem osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Osobní údaje zpracovává banka vzhledem k účelu, kterým je vedení účtu, resp. elektronická správa účtu. Jakmile účel pomine je správce osobních údajů povinen údaje zlikvidovat dle § 20 zák. o ochraně osobních údajů.
Pokud má spotřebitel dojem, že jsou jeho údaje zpracovávány v rozporu s ochranou soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, může dle § 21 odst. 1 písm. b požadovat, aby správce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Jestliže tak správce (banka) neučiní, vystavuje se sankci ze strany Úřadu pro ochranu osobních údajů, na který se spotřebitel může obrátit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.