Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20116Vanilkové/Vanilinové

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2017, před 7 lety

Petr Vyoral

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych Vás informovat o produktu pojmenovaný Linecké těsto - vanilkové, aniž by v podrobném popisu složení byla jakákoliv zmínka o vanilce. Pouze je v produktu uveden vanilinový cukr. Těsto bylo zakoupeno v prodejním řetězci Tesco.

složení: pšeniničná mouka, pitná voda, stolní margarín (atd.), cukr práškový, vaječná melanž, regulátor kyselosti: kyselina citronová, vanilinový cukr(cukr, ethylvanilin 0,26%)


Produkt

Linecké těsto - vanilkové


Požadované řešení

Okamžitá změna názvu produktu a popřípadné vrácení peněz oklamaným zákazníkům...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 19:10, před 7 lety

Popsané jednání společnosti by mohlo naplňovat skutkovou podstatu klamavého konání, které patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.

Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik na úseku zemědělských, potravinářských a tabákových výrobků provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Podnět může spotřebitel předat či zaslat v písemné podobě nebo jeho obsah zkopírovat do příslušného formuláře přímo na internetových stránkách Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Orgán dozoru provede na základě podaného podnětu vždy vlastní šetření a teprve na základě jeho výsledku podnikne potřebná opatření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 21:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.