Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Letos v květnu jsem se přihlásil na stánky jenjedna noc.Zaplatil jsen si členství na půl roku! Ale bohužel ty inzeráty co jsou na web. stránkách.Nejsou vůbec pravdivé připadá mi že tam jsou jen fingovaně nastrčené.Aby přilákali co nejvíce zákazníků ....Snažil jsem se parkrát odepsat na inzarát ale bohužel bez odezvy.Tak jsem usoudil po dvou měsících že to je jen a jen podvod.Zasejc od nějakého zahraničního podvodníka! Skrátka jen aby inkasoval a vybíral od nás Čechů peníze!!!
Další platbu jsem měl uhradit v listopadu ale již to nechci dále využívat.
Problém je se zrušením a odstoupením které je možno provésti pouze odesláním formuláře a to faxem!Aby mi nečerpali dále peníze z mého ůčtu tak jsem si zrušil stávající platební kartu a založil novou!
Tím pádem si myslím že nemají už nárok na další vyběr peněz...
Samozřejmě že mi přišel tak též výhružný meil od DATEYARDU že to mám zaplatit jinak to podstoupí dále! Myslím si že pokud by to byla slušná společnost tak vám umožní bez problému pokud nebudet nadále spokojeni se službamy ukončení smlouvy o produktu....
Rád bych to nějak vyřešil ale zatím nevím jak....
|
Tweet |
Pokud společnost neinformovala spotřebitele o vlastnostech služby (zvláště o ceně a o období, na kterou se smlouva uzavírá) nebo tyto informace uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohly být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky. Spotřebitel by v takovém případě nemusel nic platit (pokud by společnost vymáhala údajně dlužnou částku soudní cestou, musela by prokázat, že spotřebitele řádně informovala).
Informovala-li společnost spotřebitele o vlastnostech služby, je nutné smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho. Společnost Dateyard umožňuje smlouvu vypovědět vždy jen v krátké lhůtě před uplynutím členského období. Smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.
Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.