Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.11 2017 jsem zaplatila bankovním převodem na účet č: 2900295296/2010 částku 165,- za čepici s kšiltem /dárek k vánocům/ na č. objednávky : 100930361 a k dnešnímu dni jste ani nepotvrdili příjem a vůbec zboží k Vánocům neodeslali. Vím, že kolem vánoc jsou určité zmatky, ale měsíc čekat na odeslání po zaplacení není pro Vaši firmu dobrá reklama.
Helena Staňková,
okamžité odeslání !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Dobrý den,
u všech produktů bylo na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která je 10 - 60 dní od data odeslání. Veškeré položky Vám již byly odeslány a proto Vás prosíme o vyčkání. Doba na dodání zásilek ještě neuplynula.
Přeji hezký den
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Nezlobte se, ale zaplacený dárek k vánocům, byl již 24.11.2017. Dodnes ani slovo omluvy , no prostě ani potvrzení o převzetí platby. Nikdy se mi to ještě nestalo a o žádných 60ti dnech dodávky vů bec nebyla ani v nabídce řeč. Jsem zklamaná ! Helena Staňková
Dobrý den,
doba dodání je uvedena u každého produktu na našich stránkách a při dokončování objednávky jste s dodací lhůtou taktéž seznámena. Poprosíme Vás tedy o vyčkání na zboží. Pokud Vám zboží nebude doručeno ve stanovené lhůtě, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis.
Děkujeme.
Přeji hezký den
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nám sdělila, že s případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.