Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
17.12.2017
Dobrý den
Přidávám se k ostatním,kterým jako mně byla na seznamce be2 neoprávněně stržena za prémiové členství na 3 měsíce nehorázná částka. 15.12.2017 jsem zaslala žádost na ukončení členství,zaslala jméno,mejl a podpis jak požadovali a ještě se mi nikdo ani neozval s informací o zrušení členství.Takže sem dnes znovu poslala žádost o ukončení členství na be2 a požaduji vrácení částky 2097,-Kč .Neslučuje se to se zákonem,neoprávněně mi strhli peníze-bez mého vědomí vnikli na můj účet.10.12.2017 psala,že již nechci prodloužit své členství a stejně mi 15.12.2017 bylo strženo za prémiové členství.Be2 nenavštěvuji,je to tam úplně k ničemu,JE TAM JEN PÁR LIDÍ,KTEŘÍ VĚTŠINOU ANI NEMAJÍ SVOU VLASTNÍ FOTKU a ještě mám za to zaplatit???Je to podvodné jednání,to upozornění s prodlouženim členství v hodnotě 2097,-Kč na 3 měsíce je nečitelné,světlé a lehce přehlédnutelné.
Děkuji moc
Heřmánková Martina
Vrácení částky 2097,-Kč a okamžité zrušení mého prémiového členství na be2
Děkuji Heřmánková Martina
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 4WJJIG60
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti v období 15.12.2017 až 18.12.2017 kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den.Email mi přišel teprve včera a již jsem na něj reagovala,členství prémiové mám sice zrušené,ale požaduji ještě vrácení částky 2097,-Kč,protože sem 10.12.2017 Vás kontaktovala s tím,že si již nepřeji ,aby mi bylo na další 3 měsíce za členství strženo...byla tam moje emailová adresa i moje jméno,takže 15.12.2017 jste neměli absolutně žádné právo mi tuto částku strhnout,jak jste psali,musela bych to stihnout do 10.12. což jsem stihla.
Děkuji moc Heřmánková Martina
Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: 4WJJIG60
Dobrý den.
S výše uvedeným názorem ze strany dTest se názor be2 neshoduje,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den.Přeposílám Vám tedy mail,kde Vám píšu 10.12.2017 ,že chci ukončit svoje členství,přišel mi mejl od Vás,kde mi píšete,že poud bych to stihla zrušit do 10.12.2017 tak mi to již nestrhnete,ale 15.12.2017 jste mi to stejně strhli.Žádám opět o vrácení částky 2097,-Kč,které jste si neoprávněně strhli a zároveň se tedy obracím i na spotřebitele.cz popřípadě se připojím k hromadné žalobě proti Vaší společnosti.
Děkuji moc Heřmánková M.
18. 12. 2017, 14:50
be2 Customer Service zakaznickyservis@be2.cz
Komu:
KOCICKUBIKOVA@seznam.cz
Re: [Ticket#2017121710006186]
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu. Po víkendu se Vám opět ozýváme jak nejdříve jen můžeme.
Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.
Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.
Vaše výpověď nám měla být odeslána nejpozději dne 10/12/2017.
Nyní je Vaše členství jíž vypovězeno a bude ukončeno k 15/03/2018.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
TOTO JSTE MI POSLALI JAKO odpověď...a já Vám 10.12.2017 psala o zrušení členství,tudíž mám nárok na vrácení celé částky 2097,-Kč.
10. 12. 2017, 16:55
KOCIC KUBIKOVA KOCIC KUBIKOVA
Komu:
zakaznickyservis@be2.cz
ukončení členství
Dobrý den,dne 13.11.2017 jsem si vytvořila účet na seznamce BE2,nejsem spokojená a nepřeji si,aby mi za další měsíc již bylo strženo za členství,bylo tam totiž napsáno,že po dobu dalších 3 měsíců mi to bude automaticky strženo.
Děkuji Heřmánková M.
Tady máte důkaz,že sem skutečně členství dne 10.12.2017 ukončila.Žádám o vrácení peněz na můj účet.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na výše uvedené vyjádření spotřebitelky reagovat.
V případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 4WJJIG60
Dobrý den.
Na Vaši emailovou komunikaci ze dne 10.12.2017 Vám byl k následujícímu dni odeslán postup, prostřednictvím kterého lze prodlužování Prémiového členství zrušit (mějte prosím na paměti, že daný postup je také přímo součástí Všeobecných obchodních podmínek, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz, či přímo v rámci jejich profilu/-ů) a který nebyl do započatí výpovědní lhůty - t.j. minimálně 4 dny před datem vypršení stávajícího Prémiového členství - z Vaší strany dodržený.
Děkujeme Vám.
Dobrý den.Postup dodržený byl,v MÉ ŽÁDOSTI O UKONČENÍ ČLENSTVÍ byl mejl,moje jméno a žádost o ukončení.To snad stačí.Mám potvrzené i od spotřebitele.cz,že žádný podpis,kterým tady argumentujete tam být vůbec nemusí.Teď píšete,že to mělo být ukončeno 4 dny před ukončenim členství,ale v emailu ,který jsem dokládala mi píšete,že stačilo k 10.12.2017-což jsem stihla.Opětovně žádám o vrácení neoprávněně stržené částky 2097,-Kč.Je tady na Vás tolik stížností a proč myslíte??Vše je to jeden veliký podvod a podraz na spotřebitele.Není absolutně čitelná a zřetelná částka,kterou jste si strhli a také nerozumím tomu,že za měsíční členství jsem platila 149,-Kč a za 3 měsíce neoprávněně jste mi strhli 2097,-Kč??.Jak říkám,toto je na hromadnou žalobu proti Vaší společnosti.
Děkuji za pochopení Heřmánková Martina
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Lze se obrátit s žádostí o pomoc na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 4WJJIG60
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti k dnešnímu dni kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,nic mi bohužel od společnosti be2 nepřišlo do mejlové schránky.Nadále trvám na vrácení neoprávně stržené částky ve výši 2097,-Kč na můj účet.Veškeré důkazy jsem již zaslala be2,dTestu a nyní již i spotřebiteli.cz.
Děkuji Heřmánková M.
ID: 4WJJIG60
S ohledem skutečnost, že výše uvedený email byl přijatý (s opožděním) a uživatelka nás kontaktovala přímo reakcí na uvedenou komunikaci, dodatečný komentář z naší strany již není potřebný.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den.Dnes mi byla částka 2097,-Kč,která mi byla neoprávněně stržená,připsána zpět na můj účet. Mockrát děkuji dTestu i be2 za kladné vyřízení. Děkuji Heřmánková Martina