Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20129Podání dopisu za půl hodiny!? Pošta Praha 5 Preslova 12

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2017, před 7 lety

Miroslav Maňásek

Znění stížnosti

Dobrý den,
po využití služeb pošty pro Prahu 5, Preslově ul. 12 mám tyto otázky:
1. proč trvá podání 1 nestandardního dopisu a 2 pohledů půl hodiny?
2. proč je vyvolávací zařízení diskriminační k této základní poštovní službě?
3. kdy bude toto neefektivní a diskriminační zařízení odstraněno, aby podání dopisu opět trvalo do 10 minut resp. se dostalo zpět na úroveň pošt bez tohoto zařízení?

Popis situace:
Dne 14. 12. 2017 jsem vešel na poštu Preslova 12 a na vyvolávacím zařízení v 16:41 hod. zadal službu "Dopisy - odeslání do 5 ks". Na lístku napsáno "Obsloužíme Vás u přepážek: 1-4". Myslím, že poslední vyvolané číslo v této řadě bylo 735. Obsazeny byly 2 z nich. Zanedlouho bylo vyvoláno číslo 747 a pak 754 - proč? Evidentně vyžadovali službu na min. 10-15 min.
Číslo 746 bylo vyvoláno 17:06 hod., t.j. po 25 minutách!
Mezitím pracovnice ztratily několik minut vyvoláváním čísel, jejichž vlastníci již nevydrželi a odešli. Stížnost jsem chtěl poda u vedoucí pošty, nebyla pítomna! Všechny zaměstnankyně vlídné, loajální, vše omlouvaly.
Dne 16. 12. 2017 jsem v 9:27 přišel na poštu v Úvalech u Prahy pro doporučený dopis, lidí stejně jako v Preslově, odchod v 9:35 hod., to vše s vydáváním vánočních balíků. Obsazeny 3 přepážky.


Produkt

V okolí nelze koupit známky - jaká je provizní politika, že to obchodníkům za to nestojí, Ale pak nechápu diskriminaci drobných podání na poště.


Požadované řešení

3. kdy bude toto neefektivní a diskriminační zařízení odstraněno, aby podání dopisu opět trvalo do 10 minut resp. se dostalo zpět na úroveň pošt bez tohoto zařízení?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2017 11:40, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.