Společnost


General Sport s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20132Nenavrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2017, před 7 lety

Filip Fortelný

Znění stížnosti

Dne 5.10.2017 podání reklamace níže uvedeného zboží (tepláky). Tomu předcházely komplikace, kdy firma zavřela svou kamennou prodejnu a nebylo kam zboží vrátit, po neúspěšném opakovaném volání na infolinku jsem kontaktoval obchodní zástupkyni, která řekla, že v práci končí a předá můj případ kolegovi, který se mi druhý den ozve. Nikdo se neozval a mě se po dalších 14 dnech opakovaného volání konečně podařilo dohodnout předání tepláků na reklamaci, kam jsem raději osobně dojel.
Na vyřízení reklamace jsem čekal déle, než zákonných 30 dnů. Po uplynutí zákonné lhůty jsem několikrát volal (20x) a když už se pánové odhodlali telefon zvednout - odpověď vždy zněla: Zjistíme stav reklamace a ozveme se. - NIKDO SE NEOZVAL. Po několikátém urgování mi došla trpělivost a požadoval jsem vrácení peněz - odstoupení od smlouvy. Pán mi řekl, ať mu napíšu do sms svůj email a že se ozve a peníze navrátí. Nikdo opět nic, od té doby se nemohu dovolat a na emaily také nikdo neodpovídá. Všiml jsem si na internetu, že firma General sport má více problémů a tak jsem kontaktoval dalšího postiženého, ten mi poradil že se mám zastavit na výdejní místo ( květinářství na Praze 3). Na tomto výdejním místě mi potvrdili, že se tam pan majitel občas zastavuje, nechal jsem mu tam tedy vzkaz. Kde jsem se připomněl spolu se svým číslem účtu. Po 2 týdnech jsem se zastavil a na výdejním místě mi řekli, že tam firma general sport skončila a že při přebírání mého papírku se vzkazem pan majitel řekl, že je to vyřízené. Peníze ani žádnou jinou odpověď jsem doteď nedostal.


Produkt

Storm Rival cotton Jogger - tepláky 1690kč, katalogizační číslo - 1280793-001-S


Požadované řešení

Urychlené navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2017 10:42, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 10:29, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.