Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#20138Zrušení paušálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 39 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2017, před 7 lety

Věra Tancošová

Znění stížnosti

Po třech dnech jsem chtěla zrušit pro mne nevýhodnou smlouvu, jelikož jsem v důchodu a byl na mne vyvíjen psychologický nátlak ze stran operátorů v sokolovské prodejně, jsem podepsala smlouvu.
Domnívala jsem se, jak jsem pochopila, že smlouvu mohu kdykoliv pozměnit a tak jsem se nijak nevzrušovala.
Vím, že jsem podepsala smlouvu, ale jsem neznalá v těchto záležitostech, poněvadž jsem v důchodovém věku a teď musím platit za to, co jsem vůbec nechtěla.
V sokolovské prodejně T mobile mne ze stran operátorů nijak neseznámili s podmínkami paušálu,vyřizování trvalo více jak hodinu, byla jsem velice nervozní a chtěla jsem již ukončit prodej mého mobilu.
Byl na mne vyvíjen nátlak jak ,,pracovníci Šmejdů"
Děkuji za pochopení
Tancošová


Produkt

Nevýhodný paušál


Požadované řešení

Zrušení paušálu a chtěla bych doplatit 1000Kč za mobil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2017 08:08, před 7 lety

Smlouva s operátorem může být uzavřena písemně, ústně na pobočce nebo na dálku prostřednictvím telefonu či internetu. Zvláštní pravidla platí pro takto uzavřené smlouvy přes internet či přes telefon (prostředky dálkové komunikace) nebo mimo prostory obvyklé k podnikání (na ulici či při podomním prodeji). Od takových je možné odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Jelikož však spotřebitelka sama uvádí, že smlouvu uzavřela na pobočce společnosti při osobním jednání, nemůže od takto uzavřené smlouvy odstoupit.

Spotřebitelka však může uzavřenou smlouvu o poskytování služeb ukončit výpovědí. Pokud byla sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu možné ze strany spotřebitelky jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Pokud se jedná o smluvní vztah na dobu neurčitou je možné jej ukončit výpovědí, a to v souladu s uzavřenými smluvními podmínkami. Smluvní vztah pak nezaniká výpovědí, ale až uplynutím výpovědní lhůty. V takovém případě je nezbytné dodržet výpovědní lhůtu, pokud společnost nepřistoupí na návrh ukončení smluvního vztahu dohodou k dřívějšímu datu.

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý či klamavý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitelky rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.