Společnost


Hanuš Michal

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2014Nedokončený on-line program, nedodané bonusy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2014, před 11 lety

Marie Ratajová

Znění stížnosti

V říjnu 2013 jsem na základě proforma faktury uhradila 9.750 Kč za roční členství v on-line programu Genius Academy, který se Michal Hanuš zavázal poskytovat po dobu jednoho roku s tím, že členská sekce bude přístupná i po ukončení programu po neomezeně dlouhou dobu. Rovněž bylo přislíbeno několik hodnotných bonusů.
Placená část programu byla zahájena v listopadu 2012. V červnu 2013 Michal Hanuš bez předchozího upozornění zcela přerušil poskytování programu. K obnovení nedošlo ani po urgencích členů prostřednictvím facebookové stránky. Tuto následně Michal Hanuš zrušil. Nyní není program v členské sekci přístupný vůbec (pouze první 2 videa).
Poslala jsem Michalovi Hanušovi mailem reklamaci s tím, že odstupuji od smlouvy, reagoval mailem zamítavě. Poslala jsem tedy písemně, že nesouhlasím s vyřízením reklamace a trvám na odstoupení, Michal Hanuš už nereagoval. Následně jsem poslala předžalobní upomínku nereagoval ani na ni.
Jsem v kontaktu již s 5 účastníky, kteří by se k případné žalobě připojili.


Produkt

viz. webové stránky www.geniusacademy.cz


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny.
Michal Hanuš nedodal 4 měsíce programu a skoro žádné bonusy, které měly být v desetitisícových hodnotách. Znemožnil přístup k části programu, který už poskytl a měl být přístupný neomezeně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2014 12:38, před 11 lety

V případě, že je uzavřena smlouva, jejímž předmětem je poskytování služby, je poskytovatel povinný své závazky plnit. Pokud služba není poskytována ani po výzvě spotřebitele, má nárok od smlouvy odstoupit. Odstoupení je jednostranný právní úkon, k jehož platnosti není zapotřebí souhlasu druhé strany.
V případě ukončení smlouvy má zákazník nárok na vrácení poměrné částky za dobu, kdy služba již nebyla poskytována.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2014 08:29, před 10 lety

Subjekt Hanuš Michal byl o podané stížnosti informován. Doposud však nevyužil možnost se k ní vyjádřit. Vzhledem ke skutečnosti, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Dále také doporučujeme spotřebiteli konzultaci s advokátem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.