Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V říjnu 2013 jsem na základě proforma faktury uhradila 9.750 Kč za roční členství v on-line programu Genius Academy, který se Michal Hanuš zavázal poskytovat po dobu jednoho roku s tím, že členská sekce bude přístupná i po ukončení programu po neomezeně dlouhou dobu. Rovněž bylo přislíbeno několik hodnotných bonusů.
Placená část programu byla zahájena v listopadu 2012. V červnu 2013 Michal Hanuš bez předchozího upozornění zcela přerušil poskytování programu. K obnovení nedošlo ani po urgencích členů prostřednictvím facebookové stránky. Tuto následně Michal Hanuš zrušil. Nyní není program v členské sekci přístupný vůbec (pouze první 2 videa).
Poslala jsem Michalovi Hanušovi mailem reklamaci s tím, že odstupuji od smlouvy, reagoval mailem zamítavě. Poslala jsem tedy písemně, že nesouhlasím s vyřízením reklamace a trvám na odstoupení, Michal Hanuš už nereagoval. Následně jsem poslala předžalobní upomínku nereagoval ani na ni.
Jsem v kontaktu již s 5 účastníky, kteří by se k případné žalobě připojili.
viz. webové stránky www.geniusacademy.cz
Vrácení kupní ceny.
Michal Hanuš nedodal 4 měsíce programu a skoro žádné bonusy, které měly být v desetitisícových hodnotách. Znemožnil přístup k části programu, který už poskytl a měl být přístupný neomezeně.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena smlouva, jejímž předmětem je poskytování služby, je poskytovatel povinný své závazky plnit. Pokud služba není poskytována ani po výzvě spotřebitele, má nárok od smlouvy odstoupit. Odstoupení je jednostranný právní úkon, k jehož platnosti není zapotřebí souhlasu druhé strany.
V případě ukončení smlouvy má zákazník nárok na vrácení poměrné částky za dobu, kdy služba již nebyla poskytována.
Subjekt Hanuš Michal byl o podané stížnosti informován. Doposud však nevyužil možnost se k ní vyjádřit. Vzhledem ke skutečnosti, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Dále také doporučujeme spotřebiteli konzultaci s advokátem.