Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20140Nedostupnost polštářku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2017, před 7 lety

Pavel Kalus

Znění stížnosti

Nasbíral jsem jako na karty body na svitici polstarky a kdyz jsem sel v patek 15.12 na jedinou prodejnu Billa v Opave pro tyto polstarky tak tam meli plakat ze akci ukoncili a doporucili mi abych si zajel na jinou prodejnu do jineho mesta. To je ale nejblize cca 25km daleko. No a v nedeli otevru noviny a reklama na akci stale bezi. S takovym pristupem nemohu souhlasit a chtel bych pozadat o dodani techto darku. Je to klasicke klamani spotrebitele proti kteremu je potreba se postavit. Mrzi me ze takto zrovna postupuje Billa ve ktere jinak denne nakupuji za nemale castky cemuz odpovida take pocet nasbiranych bodu nejen na jedne karte.


Požadované řešení

Dodatecne dodani techto darku za nasbiirane body na kartach.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2017 07:43, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 22:42, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.