Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#20141Nefukční služba HBO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2017, před 7 lety

Kryštof Počinek

Znění stížnosti

Mám problém se službou HBO poskytovanou společní UPC CZ.
3 programy HBO tj. HBO HBO 2 a HBO 3 se zadrhávají a filmy se tak stávají nekoukatelnými.
Společnost UPC poslala po asi 10 stížnostech k nám do bytu technika, který řekl, že na chodbě našeho panelového domu je špatně zavedený kabel a proto je signál na těchto programech slabý a má výpadky.
Technik se snažil kabel narovnat, to mělo sice pozitivní efekt, ale tento problém se zhruba za měsíc opět vrátil.


Produkt

Balíček služeb HBO


Požadované řešení

-Vrácení částky za promarněné měsíce
-Oprava kabelu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2017 09:33, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2018 16:06, před 7 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta podrobně zabývala a na základě provedeného šetření zjistila, že klient kontaktoval společnost UPC na konci měsíce července 2017, kdy jí poprvé oznámil závadu na poskytovaných službách (HBO). Společnost UPC tuto reklamaci klienta bezodkladně vyřešila tak, že ještě v měsíci červenci 2017 zajistila servisní výjezd technika, který závadu uspokojivým způsobem vyřešil, a to opravou přívodního kabelu do bytu klienta. Klient již v této věci společnost UPC dále nekontaktoval a proto společnost UPC považovala tuto reklamaci klienta za vyřízenou.

Další kontakt ze strany klienta ohledně poskytovaných služeb (HBO) proběhl až v měsíci prosinci 2017, kdy klient zároveň tuto svou stížnost umístil i na webové stránky společnosti dTest. Společnost UPC se následně pokusila klienta telefonicky kontaktovat, avšak bohužel neúspěšně. V měsíci lednu 2018 byl proto učiněn další pokus o telefonické kontaktování klienta. Poté, co se s klientem podařilo telefonicky spojit, však klient odmítl součinnost v této věci s tím, že se rozhodl poskytované služby (HBO) ukončit. Na konci měsíce ledna 2018 klient tyto služby skutečně vypověděl, čímž následně došlo k jejich odpojení dle požadavku klienta.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 18:14, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:10, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.