Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám problém se službou HBO poskytovanou společní UPC CZ.
3 programy HBO tj. HBO HBO 2 a HBO 3 se zadrhávají a filmy se tak stávají nekoukatelnými.
Společnost UPC poslala po asi 10 stížnostech k nám do bytu technika, který řekl, že na chodbě našeho panelového domu je špatně zavedený kabel a proto je signál na těchto programech slabý a má výpadky.
Technik se snažil kabel narovnat, to mělo sice pozitivní efekt, ale tento problém se zhruba za měsíc opět vrátil.
Balíček služeb HBO
-Vrácení částky za promarněné měsíce
-Oprava kabelu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta podrobně zabývala a na základě provedeného šetření zjistila, že klient kontaktoval společnost UPC na konci měsíce července 2017, kdy jí poprvé oznámil závadu na poskytovaných službách (HBO). Společnost UPC tuto reklamaci klienta bezodkladně vyřešila tak, že ještě v měsíci červenci 2017 zajistila servisní výjezd technika, který závadu uspokojivým způsobem vyřešil, a to opravou přívodního kabelu do bytu klienta. Klient již v této věci společnost UPC dále nekontaktoval a proto společnost UPC považovala tuto reklamaci klienta za vyřízenou.
Další kontakt ze strany klienta ohledně poskytovaných služeb (HBO) proběhl až v měsíci prosinci 2017, kdy klient zároveň tuto svou stížnost umístil i na webové stránky společnosti dTest. Společnost UPC se následně pokusila klienta telefonicky kontaktovat, avšak bohužel neúspěšně. V měsíci lednu 2018 byl proto učiněn další pokus o telefonické kontaktování klienta. Poté, co se s klientem podařilo telefonicky spojit, však klient odmítl součinnost v této věci s tím, že se rozhodl poskytované služby (HBO) ukončit. Na konci měsíce ledna 2018 klient tyto služby skutečně vypověděl, čímž následně došlo k jejich odpojení dle požadavku klienta.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.