Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dne 21.9.2017 jsem objednala zboží z e-shopu Lidl a zaplatila předem kartou on-line. To, že dorazily dvě položky chybné, se mi ještě s e-shopem podařilo vyřešit. Dosud však nedorazila jedna položka z objednávky vůbec. Přes veškerou mou snahu kontaktovat e-shop 3x přes e-mail či na telefonické lince, kam se nedá dovolat, zůstává má stížnost již téměř 3 měsíce nevyřešená.
100207572003
Navrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, paní Žďárková,
je nám líto, že Vám zásilka dosud nedorazila. Budeme ji urgovat u kolegů, kteří vše prověří a ozvou se Vám.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den, dosud se mi nikdo z Lidlu neozval. Můžete, prosím, znovu zaurgovat u kolegů? Nebo je nutno poslat doporučený dopis, aby se tomu začal někdo věnovat? Děkuji, Žďárková.
Dobrý den, paní Žďárková,
omlouváme se za čekání. Vaši zásilku jsme již opětovně zaurgovali a věříme, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den, děkuji. Dnes jsem po třech měsících dostala odpověď ze zákaznického servisu s příslibem navrácení peněz za nedodané zboží.
Dobrý den,
jsme rádi, že se vše vyřeší.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Díky dTestu došlo po 4 měsících k navrácení částky za nedoručené zboží od společnosti Lidl. Děkuji.