Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
i já se připojuji k nekonečné řadě osob, která je uvedena v omyl a doslova napálena společností be2.
Dnes ráno mi byla neoprávněně stržena bez mého vědomí částka 2.247,- Kč z účtu. Platba se tváří jako platba kartou na internetu, ale nikdy jsem k této platbě nedal pokyn ani souhlas. Celou situaci jsem řešil již minulý týden , kdy se mi platba zobrazila v blokovaných transakcích, které čekají na vyřízení.Po mém pátrání jsem zjistil, že mne uvedená společnost eviduje ve svých záznamech a dne 15.12.20017 zaslal ihned žádost o vymazání z evidence.
Přesto to je platba dnes ráno provedená.Nikdo mne neinformoval o nějakém automatickém prodloužení členství a už vůbec ne o ceně dané služby.
Proto žádám společnost o okamžité vrácení peněz zpět a okamžité zrušení v jejich evidenci.
Děkuji a přeji hezký den. Slovák Lukáš
vrácení peněz zpět na účet a vymazání veškerých dat z evidence be2
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 6F3MFG55
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo ke dni 18.12.2017 Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Ano kontaktovalo mne s tím,že moji emailovou výpověd´neuznává a musím zrušit členství na svém profilu.Pokud to chci takto provést,nelze,profil zrušit nejde kvůli VIP členství! Takže opět dnes znovu emailem zasílám výpověd´a trvám na zrušení,protože o žádném prodloužení členství mne nikdo neinformolval a neměl jsem o něj nikdy zájem.
Rozhodně trvám na vyřazení všech mých dat z vaší databáze a také vrácení neoprávněně vyinkasovaných peněz bez mého vědomí z účtu.
Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: 6F3MFG55
Dobrý den.
S výše uvedeným názorem ze strany dTest se názor be2 neshoduje,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,
po druhé zaslané výpovědi emailem mi společnost be2 sdělila, že přijímá moji výpovědˇ,,ale VIP členství skončí až 14.3.2018 ! Jak je možná takto dlouhá výpovědní lhůta? údajně jsem nestihl podat výpověd´ ve 14-ti denní lhůtě. Nejdříve nechěli výpověd´vůbec akceptovat,nyní až k březnu 2018. Jaká lhůta 14-ti dní na výpověd´,Je to hra o čas a také o to,aby společnost nemusela vrátit ani část z neoprávněně vybraných peněz z mého účtu.
Spotřebitel by měl vypovědět uzavřenou smlouvu o poskytování služeb, kterou se společností uzavřel, a to postupem, který je v souladu s jejími obchodními podmínkami. Ty nalezne spotřebitel na adrese https://www.be2.cz/info/vop. Po doručení výpovědi totiž odpadne právní důvod pro strhávání jakýchkoliv částek z účtu, ledaže by se jednalo o úhradu služeb započatých již před doručením výpovědi.
V bodě 8 zmiňovaných obchodních podmínek je upravena výpověď placených služeb. Tuto výpověď je nutné zaslat písemně, a to minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti uzavřené smlouvy, tedy doby, na kterou měl spotřebitel členství předplacené.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
V případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: 6F3MFG55
Dobrý den.
14-ti denní lhůta souvisí s odstoupením od smlouvy, nikoliv s výpovědí Prémiového členství a ze strany Zákaznického centra byla v rámci emailové komunikace uvedená v důsledku skutečnosti, že jste zažádal o navrácení uhrazeného poplatku (na které má uživatel nárok v případě odstoupení od smlouvy).
Výpověď Prémiového členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
společnosti jsem tedy dnes znovu odeslal svůj email ze dne 15.12.2017, kde žádám o odstoupení od smlouvy a vyřazení svých dat z evidence.Nesouhlasím s ukončením členství až ke dni 14.3.2018 !
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy o poskytování služeb. Pokud již tato lhůta uplynula může své placené členství v souladu s obchodními podmínkami společnosti vypovědět.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: 6F3MFG55
Dobrý den.
Odstoupení od smlouvy je možné uplatnit do 14 dní od data uzavření smlouvy, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni 16/10/2017 - Odstoupení od smlouvy již tedy ke dni 15/12/2017 nebylo (a v současnosti není) možné uplatnit.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Toto členství je snad nezrušitelné ! Vypovědět po 14-denní lhůtě nelze,společnost mne podává pokyny ke zrušení členství klikem na ikonu,když chci provést -nelze jak už jsem psal dříve kvůli VIP členství ! Bojujeme tu snad s větrnými mlýny ?
Důrazně žádám společnost be2, aby mi tu veřejně sdělila,jak dojde nyní v co nejkratší době k ukončení veškerého členství a vymazání dat .Přece lze vypovědět členství ,nechci být jejich klientem už ani náhodou.Děkuji.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: 6F3MFG55
Dobrý den.
Viz prosím komentář z naší strany ze dne 27/12/2017: ''14-ti denní lhůta souvisí s odstoupením od smlouvy, nikoliv s výpovědí Prémiového členství...''.
Váš profil na be2 byl k dnešnímu dni smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).
Dobrý den,
profil je jak tvrdíte smazaný, smluvní vztah VIP členství je také tedy ukončen ?
Děkuji.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: 6F3MFG55
Dobrý den.
Ano - uvedená skutečnost Vám byla potvrzená i ze strany Zákaznického centra be2 k datu 28/12/2017.
Dobrý den,
vkládám e-mail ze dne 28.12.2017 :
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 14/03/2018.
Vaše Prémiové členství nebude po uvedeném datu obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
jak je možné,že společnost sice akceptuje moji výpověd´,ale členství mi končí až 14.3.2018? profil neexistuje,výpověd´přijata a do března jsem VIP člen ?
Prosím o vyjádření.
Slovák Lukáš
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 6F3MFG55
Dobrý den.
Váš profil byl smazaný na základě Vaší Výslovné žádosti. Výpovědí Prémiového členství Vám bylo potvrzené, že po datu vypršení období, na které bylo hrazené členství zaplacené, nebude již Prémiové členství prodloužené.
Dobrý den,
Při platbě jednoho měsíce členství jsem NEBYL jasně informován o budoucím automatickém prodloužení smlouvy.
Nikdy jsem neobdržel fakturu ani informativní e-mail, kde bych měl možnost vidět,kolik bude dalčí rádoby VIP členství stát.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením) ... Ano,ale jak, když nikdo není informován o automatickém prodloužení ? Tuto informaci záměrně vynecháváte a tím se na lidech nechutně obohacujete bez jakéhokoli dalšího úsilí někoho s seznámit. Informativní email o prodloužení členství nikdy nedošel.
Byl jsem uveden v omyl, jelikož při potvrzení jednoměsíčního členství jste nikde neuváděli ono automatické prodloužení.
Profil neexistuje, výpověd´akceptována a já Vám mám platit členství do 14.3.2018 ? Trvám na vrácení adekvátní části peněz. Neoprávněn jste mi 18.12.strhli z mého účtu 2.247 ,- Kč ,za něž nedostávám žádnou službu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 6F3MFG55
Dobrý den.
Na výše uvedené dotazy jsme již reagovali v rámci předešlých komentářů, respektive prostřednictvím Zákaznického centra be2.
V zájmu dovyužívání uhrazeného Prémiového členství (respektive v zájmu opětovného objasnění jakýchkoliv nejasností) prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum be2, a to prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den, tak jsem se pokusil o komunikaciprostřednictvím emailové adresy společnosti.Neustále dokola mi chodí stejné odpovědi,které jsou rozporuplné,nicneříkající a výsměchem .
Znovu žádám o vrácení adekvátní části peněz,které mi byly neoprávněně strženy z účtu.Profil neexistuje,výpověd´společnost akceptovala tudíž nevím,proč bych měl mít předplaené členství do 14.3.2018 ?Nehorázná částka za něco,co neexistuje ? Nikdy nebyly ani splněny podmínky VIP členství,žádné kontakty osob,které se měly seznámit,profily byly pofidérní a také plné neexistujících zákazníků.takže mi nebyla poskytnuta žádná služba,kterou společnost slibuje.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na spotřebitelovo vyjádření.
ID: 6F3MFG55
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
vkládám reakci společnosti, s uvedenou refundací souhlasím a ihned po připsání částky na účet ohodnotím palcem nahoru a ukončím zde vedený spor:
Přejeme Vám dobrý den.
S ohledem na opakovaně uvedené obtíže bychom Vám jako ústřetový krok z naší strany rádi nabídli refundaci ve výši 2-měsíčního Prémiového členství v ceně 1498 Kč.
Děkujeme Vám za zpětnou reakci a potvrzení uvedené nabídky v zájmu jejího zpracování.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na spotřebitelovo vyjádření.
ID: 6F3MFG55
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni (t.j. 24.01.2018) kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Hodnocení: