Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20152Reklamace - svítící polštářky - dlouhodobější nedostupnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2017, před 7 lety

Radka Kovářová

Znění stížnosti

Dobrý den,

již tři týdny sháníme polštářky hvězda a zeměkoule pro neteře, celá rodina - objeli jsme Billy v Olomouci, Mohelnici i Litovli, aby nám nakonec bylo sděleno, že obě nasbírané hrací karty můžeme hodit do koše. Pokud Billa dělá akci a stále ji inzeruje, mělo by být dostatek hraček po celou dobu akce, dnes je poslední den a tolik dní předem žádné polštářky jsme neviděli, častěji jsme vídávali prázdné regály, kde měly být polštářky, nebo občas blesk, nic jiného.

Dohoda s pracovníky v Bille nebyla žádná, odkládat polštářky nesmí, nedá se to rezervovat. Přijde mi to jako klamání zákazníka, ač se společnost chrání větami typu "do vyprodání zásob", a tím pádem zákon neporušuje, odrazuje tímto přístupem další zákazníky ... a ještě ve vánočním období vidět tolik zklamaných lidí a jejich dětí, nejsme sami, že se na ně prostě nedostalo, nechce se mi věřit ani tomu, co mi řekli na zákaznické lince, že nemají pro tento případ ani dodatečné množství plyšových polštářků na centrálním skladě pro ty, na které se nedostalo, tak jako to dělají ostatní společnosti, například Ahold.

Člověk se honí, aby karty nasbíral, a nejde o levnou záležitost, a už tři týdny před koncem akce nedostane polštářek, po kterém děti touží a těší se na něj. Poslední tři týdny jsme poslouchali neustále to stejné dokola - dostali jsme jen blesky, častěji věta - dnes jsme neobdrželi nic, nemůžeme Vám pomoct, nevíme, co nám dojde, kdy nám něco dojde, nedá se to rezervovat, my nesmíme, karty vyhoďte. Celkově mi přijde tato propagační akce nezvládnutá a jsme velmi zklamaní.


Produkt

Láska nebeská - svítící polštářky


Požadované řešení

Věřím, že se k tomu společnost Billa postaví tak, že se polštářky nechají dodělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2017 11:43, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 09:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.