Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobfý den. číslo faktury 17181106501040723
Máme od vás hrnce Gourmet Line a u jednoho /2716/ se na dně začali tvořit drobné černé skvrny.Domnívám se , že jde o nekvalitní material a proto chci tento hrnec reklamovat. Prosím zdělte mi jak mám postupovat.Předem děkuji František Hauer
Gurmet Line hrnec 24cm /2716/
Chci toto zboží vyměnit
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti uvedených na stránkách https://www.mediashop.cz/obchodni-podminky: Odstoupení od kupní smlouvy nebo reklamaci zboží je třeba zaslat poštou na reklamační adresu: Mediashop Holding GmbH, P.O. Box 31
695 01 Hodonín.
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné vadu odstranit těmito způsoby, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). Dopis je žádoucí zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.