Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, pan Vladimír Andrýsek Krynická 494/7, 181 00, PRAHA 8 mi poslal dobírku č.: BA0273562838X za 500.-Kč.
Doručovatel pošty se mi 7.12.2018 ohlásil telefonem č.:420733142308 v 9:11 hod.a balíček mi doručil proti zaplacení(500-.Kč).
12.12.2018 a také dnes 18.12.2017 mi volal pan Andrýsek, že stále nemá peníze za svoji dobírku.
Můžete prosím s tím něco dělat? Papírek o zaplacení jsem 8.12.2017 vyhodil, ale čestně Vám tímto prohlašuji, že vše co jsem výše popsal je pravda. Doma už s trupem na model, který mi pan Andrýsek poslal, pracuji...
Věřím, že vše se vysvětlí a pan Andrýsek svoje peníze dostane.
S pozdravem Ing. Julius REGULA Klatovská 109, 32000, PLZEŇ
Vyplacení částky 500.-Kč za odeslanou a doručenou dobírku č. BA0273562838X na adresu: Vladimír Andrýsek Krynická 494/7, 181 00, PRAHA 8.
|
Tweet |
Podle čl. 20 odst. 9 poštovních podmínek České pošty, s.p. je podnik povinen vyplatit dobírkovou částku ve lhůtě tří pracovních dnů ode dne, kdy ji od příjemce vybral. Lhůta pro výplatu v hotovosti se považuje za dodrženou i v případě, že podnik v této lhůtě adresáta k převzetí dobírkové částky u příslušné pošty vyzve nebo dobírkovou částku v této lhůtě k převzetí u příslušné pošty připraví.
Pokud se tak nestalo, je vhodné uplatnit reklamaci. Jestliže se neprokáže, že vybraná dobírková částka byla sjednaným způsobem a v plné výši vyplacena, podnik dle čl. 41 odst. 6 poštovních podmínek České pošty, s.p. to reklamujícímu písemně oznámí. Podnik neprodleně sjednaným způsobem vyplatí dobírkovou částku nebo její nevyplacenou část. Podle čl. 43 odst. 1 poštovních podmínek České pošty, s.p. vyřídí podnik reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Pokud podnik nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je reklamující oprávněn podle § 6a odst. 1 zákona o poštovních službách podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku (100,- Kč).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman