Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prisla mi opakovana vyzva k vyzvednuti zasilky, bez predchozi vyzvi. Zasilka byla 1.12 pripravena k vyzvednuti a teprve 6.12 mi bylo neco hozeno do schranky. Nejpozdeji do 11.12 jsem mela zasilku vyzvednout, jinak mi mela byt hozena do domovni schranky. Dnes, 18.12. mi bylo zdeleno ze byla zasilka poslana zpet!!! Neni to poprve co je s postou problem
Zasilka doporucene psani standart, Urad prace
Naprava skody. Poslani dopisu zpet z uradu prace do me domovni schranky
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman