Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20158Prodloužení a nezaplacení služby, kterou chci zrušit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2017, před 7 lety

Marcel Slowik

Znění stížnosti

Přišla mi upomínka o nezaplacení tří měsíčního členstí na seznamce www.academic-singles.cz, kde jsem si zaplatil jeden měsíc a služba mi byla následně automaticky prodloužená na další tři měsíce za 2247,- Kč a k tomoto poplatku je ještě připočítán manipulační poplatek ve výši 298,- Kč, celková dlužná částka činí 2545,- Kč.
Tuto sumu mám uhradit do 21.12.2017, nebo bude případ předán externí vymahačské firmě.
Rád bych veškeré spojení s touto podle mě nefér firmou ukončil.
Referenční číslo mé pohledávky: CZ-2017-11-18-165762588-AS-DN.
Adresa firmy: be2 S.a.r.l
13, rue du Commerce-L-1351
Luxembourg-Luxembourg


Produkt

Seznamka, kterou nepoužívám.


Požadované řešení

Rád bych od služby odstoupil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2017 13:04, před 7 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2017 09:35, před 7 lety

ID: UVNJHG40


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2017 11:59, před 7 lety


Marcel Slowik

Zaplatil jsem částku v plné výši a bylo mi přislíbeno, že bude služba vypovězena. Věří, že se tak stane.
Za mě si myslím, že by takto neměly fungovat internetové obchody jakéhokoli druhu, byť jsem asi mohl vidět informaci o automatickém prodloužení i přesto první měsíc za 149,-Kč a pak automaticky za další tři měsíce 2247,-Kč... hmm řekl bych takové veřejné a legální okrádání lidí... vydírání!!!
Když nemám zaplaceno vypněte, zrušte, nedodávejte a hlavně si přece nemůže nikdo hospodařit s cizími penězi pod záminkou nějakého souhlasu, který je dle mého názoru na hraně minimálně lidskosti a slušnosti, když ne zákonů a práva.
S pozdravem
Marcel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 22:48, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.