Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Podávám stížnost na tuto společnost, kde jsem se dnes 17.11.2017 registrovala a zakoupila členství na 1 měsíc, strzeno z účtu mi bylo více, než byla nabízená služba. Seznamku jsem vůbec nevyužívala, chodili mi jen pochybné emaily s nabídkami vhodných partnerů. Včera tj. 17.11.2017 jsem s hrůzou zjistila, že mi chtějí z mého účtu strhnout přes dva tisíce korun, za službu, kterou nechci, nevyužívám a rozhodně si ji nemůžu dovolit. Nehodlám platit za něco co jsem si neobjednala. Proto podávám stížnost, za mě je to podvod na lidi. Nekorektní jednání. Někde píšou že výpověď je možno podat 4 dny před skončením obdobi a někde 14 dní. Klamava informace, podala jsem výpověd emailem s přílohou a vyplnenym vzorem přímo z jejich stránek. Žádám i okamžité zrušení členství, ne přeju si další automatické strháváni peněz z mého účtu, tím pádem žádám o vymazání veškerých mých osobních informaci
Zakoupila jsem čip členství na 1 měsíc, rozhodně ne na déle a ještě ta takové peníze
Zrušení Premium členství okamžitě. Zablokování automatického strhavani plateb z mého účtu za službu kterou nechci.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: U4KWHE47
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.
Profil jsem je smazala, výpověď jsem podala radši několikrát, u poštou doporučené i emailem. Přišla jsem o cca 2250kc, které mu už nikdo nevrátí. Členství mám zaplacené do března, ale profil jsem smazala, již nechci mít nic společného s touto '' seznamkou''. Dle mého názoru je naprosto nefunkční a určitě se tam neseznámíte. Jen tahají z lidí peníze.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.