Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
při pročítání několika desítek stížnostní na společnost Be2 se dá ve stručnosti shrnout, že se nejčastěji vyskytujou dva případy:
1) strhli mi peníze z účtu, co s tím mám dělat
2) pokouší se mi strhnout peníze z účtu, posílají mi upomínky, co s tím mám dělat
U některých stížností se člověk dočte, že se jim podařilo s firmou vykomunikovat řešení. Ale už bohužel není uvedeno, jaké konkrétní řešení, ani jakým způsobem se k tomu řešení dospělo.
Můžu tedy požádat dTest, popř. úspěšné žadatele, aby sem vložili vzor řešení pro nás ostatní, kteří naletěli, a teď by to rádi jednou pro vždy vyřešili?
Nejlépe vzor řešení:
1) jak zrušit členství, a jak zároveň docílit vrácení peněz na účet
2) jak zrušit členství, a jak zároveň docílit toho, že po mě nebudou nic vymáhat, a hrozit mi upomínkama
Dejme tedy hlavy dohromady, ať máme recept na tyhle podvodníky.
Předem díky.
Pavel Malý
Vzor řešení pro podobné případy se společností be2
Vzor řešení pro podobné případy se společností be2
|
Tweet |
Vzhledem k velmi různému až nahodilému přístupu společnosti bohužel není možné sestavit jednu vzorovou varinatu, jak případ vyřešit. Obecně lze doporučit co nejvčasnější komunikaci se společnstí, která bude směřovat k ukončení případné smlouvy. V dalším si dovolíme odkázat na již publikované stížnosti s touto společností, kterých je na webu www.vasestiznosti.cz celá řada. Co se obecnějších informací ohledně on-line seznamek týče, dovolíme si odkázat na následující články: https://www.dtest.cz/clanek-4992/esc-online-seznamky-jak-na-to a https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/. V uvedených článcích je již obsaženo, jakým způsobem k situaci přistupovat a jak ji řešit.
Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz slouží k mimosoudnímu řešení sporů spotřebitelů s podnikateli a daný dotaz žádné řešení nepožaduje, jsme nuceni stížnost uzavřít. Děkujeme za pochopení.