Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20164Vzor řešení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2017, před 7 lety

Pavel Malý

Znění stížnosti

Dobrý den,

při pročítání několika desítek stížnostní na společnost Be2 se dá ve stručnosti shrnout, že se nejčastěji vyskytujou dva případy:

1) strhli mi peníze z účtu, co s tím mám dělat
2) pokouší se mi strhnout peníze z účtu, posílají mi upomínky, co s tím mám dělat

U některých stížností se člověk dočte, že se jim podařilo s firmou vykomunikovat řešení. Ale už bohužel není uvedeno, jaké konkrétní řešení, ani jakým způsobem se k tomu řešení dospělo.

Můžu tedy požádat dTest, popř. úspěšné žadatele, aby sem vložili vzor řešení pro nás ostatní, kteří naletěli, a teď by to rádi jednou pro vždy vyřešili?

Nejlépe vzor řešení:
1) jak zrušit členství, a jak zároveň docílit vrácení peněz na účet
2) jak zrušit členství, a jak zároveň docílit toho, že po mě nebudou nic vymáhat, a hrozit mi upomínkama

Dejme tedy hlavy dohromady, ať máme recept na tyhle podvodníky.

Předem díky.

Pavel Malý


Produkt

Vzor řešení pro podobné případy se společností be2


Požadované řešení

Vzor řešení pro podobné případy se společností be2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2018 13:23, před 7 lety

Vzhledem k velmi různému až nahodilému přístupu společnosti bohužel není možné sestavit jednu vzorovou varinatu, jak případ vyřešit. Obecně lze doporučit co nejvčasnější komunikaci se společnstí, která bude směřovat k ukončení případné smlouvy. V dalším si dovolíme odkázat na již publikované stížnosti s touto společností, kterých je na webu www.vasestiznosti.cz celá řada. Co se obecnějších informací ohledně on-line seznamek týče, dovolíme si odkázat na následující články: https://www.dtest.cz/clanek-4992/esc-online-seznamky-jak-na-to a https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/. V uvedených článcích je již obsaženo, jakým způsobem k situaci přistupovat a jak ji řešit.

Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz slouží k mimosoudnímu řešení sporů spotřebitelů s podnikateli a daný dotaz žádné řešení nepožaduje, jsme nuceni stížnost uzavřít. Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.