Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost na prodejnu T mobile v Sokolově.
Zakoupila jsem v této prodejně mobil zn. Samsung. Byla mi nabídnuta smlouva na paušál a mobil o 1000Kč levnější.Prodávající mne ubezpečoval, že smlouvu mohu kdykoliv změnit. Prodejci se stále nevedla spolupráce s Pc, kolegyně ho omlouvala, že se zaučuje. Trvalo to více jak hodinu a stále mi předkládali jiné tarify.
Byla jsem z toho nesmírně otrávená a unavená, že jsem podepsala pro mne nevýhodnou smlouvu.
Bylo to 5.12. V pondělí jsem zašla opět na prodejnu s tím, že chci zrušit smlouvu a zaplatit hotově za mobil zbylou částku 1000Kč.
Smlouvu mohu zrušit až po půl roce a z velkou pokutou.
Při prodeji mého mobilu na mne byl vyvíjen psychologický nátlak, s tím že jsem tam strávila neobyčejně dlouhou dobu. Nebyla mi sdělena povinnosti a práva paušálu. Jsem v důchodovém věku a tak nerozumím těmto smlouvám. Připadala jsem si jako když jednám s pracovníky,,Šmejdů"
Ráda bych odstoupila od smlouvy a zaplatila zbytek za mobil 1000Kč
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitelky rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.