Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20173Nedodané zboží - balík, č.zásilky NP1040592288U

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 33 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2017, před 7 lety

Jaroslava Rezková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 7.112.2017 jste přijali k přepravěš zásilku, kterou jste dosud nedodali na poštu v Dobřichovicích (PSČ 25229). JIž od 13. 12. je k přepravě na dodací poštu ze SPU (zde od 7. do 13.12.2017).
Za přepravu jsem řádně zaplatila. Garantujete rychlou přepravu, ale i v předvánočním čase je od 7.12.pro přepravu velmi dlouhá doba.

Žádám o urychlené dodání zásilky dle Vašich přepravních podmínek.

Děkuji.

J. Rezková


Produkt

balík, č. zásilky NP1040592288U


Požadované řešení

urychlené dodání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2017 12:06, před 7 lety

Balík Na poštu je služba podniku určená pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice, u které si odesílatel nebo adresát volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí s garancí možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.

Reklamovat nesplněnou smluvní povinnost lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.