Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 18.12. jsem na webu viagogo.com zakoupila 2 lístky na koncert „Beth Hart“ Portál se mi nabídl mezi prvními a po ověření lístků, byl vyvíjen nátlak, že lístky kupte ihned, jinak budou nabídnuty jinému zájemci.
Koncert se má konat 29.11.2018 na Forum Karlín v Praze. Uvedená cena za 1x lístek byla nabízena 1 561 Kč – lístek byl nabízen na sezení „ Plocha“, tedy místo 3 122 Kč za oba lístky bylo neoprávněně požadováno 4 242 Kč ?!? PŘEDRAŽENO!
Na jiném portálu nabízí na ploše pouze stání za 990Kč – klamání zákazníka!
Společnost viagogo si zaúčtovala neprávněně poplatky, nebylo uvedeno dopředu při nákupu!
NESOUHLASÍM s informací – „Vaše vstupenky budou připravené ke stažení nejpozději 3 dny před konáním akce!!!!! Je to pro mne velice NEDŮVĚRYHODNÉ!!!
Lístky jsem kupovala jako dárek, ty bohužel nevím zda vůbec obdržím.
Děkuji za jakoukoli pomoc.
předražené vstupné, neoprávněně naúčtovaný poplatek, Beth Hart ekce: Płyta , Řada: , (2 Vstupenka/y)
Žádám o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zaslané částky 4 242 Kč zpět na můj bankovní účet!
|
Tweet |
Pokud by společnost vstupenky přímo prodávala, musí být inzerovaná cena pro spotřebitele konečná včetně všech daní a poplatků. Společnost však dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí (v ceně by tedy nemusely být započítány všechny poplatky).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími. České právo nezakazuje přeprodej vstupenek na kulturní a sportovní akce za vyšší cenu, než která je na vstupence uvedena. Pouze v případech, kdy by byla nová cena v hrubém nepoměru k ceně původní, mohl by zákazník požadovat zrušení smlouvy a navrácení peněžních prostředků, neboť by se jednalo o neúměrné zkrácení. Co by se však v konkrétním případě považovalo za hrubý nepoměr by mohl posoudit jedině soud.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.