Společnost


TV PRODUCTS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20179Neuznaná reklamace bazénu (vzuchového prstence)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2017, před 7 lety

Miroslav Brychnáč

Znění stížnosti

V roce 2011 jsem zakoupil bazén ovál, ve 2013 unikal vzduch, reklamace vyřízena. V roce 2015 opět unikal vzduch, reklamace vyřízena,( desítky mikrodírek v prstenci). V roce 2017 opět stejná závada, sdělili mi, abych poslal, ale pak mi sdělili, že již záruka neběží dvouletá, pouze půl roční a bazén mi vrátili.


Produkt

oválný bazén 17400 litrů vody, nyfukovací prstenec


Požadované řešení

po třech bazénech bych už stejný nechtěl, ale dohoda na jiný možná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2018 15:27, před 7 lety

Jestliže byla kupní smlouva uzavřena v r. 2011, řídí se dle § 3028 odst. 3 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, práva a povinnosti z porušení smlouvy dle právních předpisů z doby, kdy byla smlouva uzavřena. V daném případě se jedná o § 627 odst. 3 zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, který stanoví následující: "Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka." Z uvedeného vyplývá, že od každé výměny bazénu běžela vždy nová 24 měsíční záruční doba, ledaže si strany s nástupem účinnosti nového občanského zákoníku (tj. zák. č. 89/2012 Sb.), který nastal 1. 1. 2014, ujednaly, že se tomuto novému předpisu právní režim kupní smlouvy podřídí.

Řádný režim řešení reklamace však zahrnuje znovu výměnu věci za nový kus. Odstoupení by bylo možné v situaci, pokud by se prokázalo, že se jedná o vadu neodstranitelnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 22:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.