Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 16.1.2014 jsme koupili automobil v inzerátu bylo napsáno,že auto je v TOP stavu a připraveno na zimu.. Auto bylo na letních pneumatikách a autobaterie neodpovídala typu vozu. Při cestě domů nám auto přestalo jet několik kilometrů od domu. Volali jsme tedy prodejci a přivezl jinou baterii na které jsme tedy dojeli do místa bydliště. V ten den už auto nebylo pojízdné a pod autem byl obrovský olejový flek. Sepsali jsme odstoupení od kupní smlouvy, ale jelikož má prodejce také práva přistoupili jsme na opravu. Auto si tedy odvezl a za 5 dní přivezl s tím,že je vše ok. Auto jelo asi 3 dny. Přijela jsem do servisu a tam mi řekli,že mi další jízdu nedoporučují a našli dalších 5 závad.
Renault laguna grandtour
Chtěla bych navrátit cenu vozu.
|
Tweet |
V případě, že výrobek neodpovídá deklarované jakosti při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku, má kupující nárok na výměnu, případně na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud by bylo odstoupení od smlouvy nepřiměřené vůči povaze vady, lze žádat opravu výrobku.
Subjekt Žitník Stanislav byl o podané stížnosti informován. Doposud však nevyužil možnosti se ke stížnosti vyjádřit. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme pro nereakci subjektu.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení.