Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.11.2017 jsem zaslala zpět nepadnoucí šaty 59-2 Numoco šedy melír.
Velikost: M Kód: 325-M 1 ks 679,00 Kč.
Po 14 dnech firma nezaslala zpět peníze, ale dobropis se lhůtou splatnosti 13.12.2017. Do 18.12.17 jsem peníze neobdržela, telefon uvedený na dobropisu se hlásí jako neexistující a telefon, který je uveden na stránkách firmy jako nedostupný. Na mail firma nereaguje.
Žádám o zaslání peněz za vrácené zboží.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Situaci jsme vyřešili a zákazník obdržel peníze zpět na účet.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení: